Bananas Skrevet 25. januar 2008 #1 Skrevet 25. januar 2008 Jeg har etter maaange år nå bestemt meg for å tatovere meg. Jeg skal ta på leggen, og har tenkt å tatovere navnet til sønnen min + fødselsdatoen hans. Det er noe som betyr veldig mye for meg.... så jeg er helt sikker på at det er riktig for meg. Men... jeg har ikke lyst til å skrive det med vanlig skrift, har funnet en skrifttype som jeg synes er fin, men er litt usikker. Er det noen her i kveld som har forslag til en fin skrifttype?
selfangerkjerringa Skrevet 25. januar 2008 #2 Skrevet 25. januar 2008 Hvis jeg skulle tatt en slik tatovering ville jeg brukt en snirklete kursivskrift, som kan gå for å være en slags tribal/mønster.
Bananas Skrevet 25. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 25. januar 2008 har du kanskje forslag til skriftype? Font?
selfangerkjerringa Skrevet 25. januar 2008 #4 Skrevet 25. januar 2008 Nei, jeg tenker VELDIG snirklete jeg da Så det på avstand kan se ut som en slags tribal eller vikingmønster eller no. Men du kan jo ta utgangspunkt i en slags "hånskrift" på et skriveprogram, og håndtegne det mer snirklete?
Gjest Skrevet 25. januar 2008 #5 Skrevet 25. januar 2008 Tatovører pleier å være veeeldig flinke å finne til deg Både hva som vil passe til leggen, navnet and so on.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå