Anonym bruker Skrevet 25. januar 2008 #1 Skrevet 25. januar 2008 Men jeg mååå forholde meg anonymt fordi det er så utrolig lett å såre folk her inne!! Du klarer faktisk å provosere bare ved å ikke svare det som er forventet!! Vi er litt dikke-dikk her inne, og nåde den som våger å tråkke noen på tærne/er uenig med allmennheten/tror de er bedre enn resten. Og de sier at janteloven er utdødd? Hmmm... Svarene dine gir meg en god latter ihvertfall, og reaksjonene fra de andre gir meg atter en god latter!! Joohoo! Hilsen gammel traver
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2008 #2 Skrevet 25. januar 2008 Nei, gi dere for all del aldri med denne kranglinga!!! Hvor gamle er du/dere egentlig?!?! Barneskole mentalitet her ute og går ja! Og at dere er mødre....stakkars ungene dere! Blir vel mobbere hele gjengen!
*mamma*til*markus* Skrevet 25. januar 2008 #3 Skrevet 25. januar 2008 Jeg har ikke noe imot svarene til ludderet..... MEN, når folk lurer på noe så syns jeg alle kan svare saklig da og ikke bare "le"... men er enig i at det er mange som ikke tåler at folk er uenige her inne.... det er bra at noen tør og si ifra:) svarer med nick, for jeg er ikke redd for at noen er enig eller uenig..
Gjest Skrevet 25. januar 2008 #4 Skrevet 25. januar 2008 Så deilig du er traveren min... I like you, my sweet bitch :-) No er det tortillas-kos her... men jeg lover å komme sterkt tilbake å røre mer opp i jantelovens pripne småtøser!
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2008 #5 Skrevet 25. januar 2008 Næmen så koselig da, ludderet har gjort seg anonym og lagd sin egen fanklubb!!
Gjest Skrevet 25. januar 2008 #7 Skrevet 25. januar 2008 Det var en lur ide, men den rakk jeg nok ikke komme på selv før faktisk en annen hadde gjort det for meg... Trenger vel egentlig ingen fanklubb for å digge meg selv, men koselig uansett, hihi...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå