Caboom Skrevet 25. januar 2008 #1 Skrevet 25. januar 2008 Kan man velge? Er andregangs......ble mildt sagt skremt med første ungen......
MissUlv ~ ♥ 2 vakre barn ♥ ~ Skrevet 25. januar 2008 #2 Skrevet 25. januar 2008 ikke sånn helt uten videre... da må du ta det opp med lege/jordmor, og så må de henvise deg videre til samtale på sykehuset du skal føde på.
Rosalille og sjarmtrollene Skrevet 25. januar 2008 #3 Skrevet 25. januar 2008 Jepp, må søkes om. Ikke alle steder de gir keisersnitt. Men har du traumer så går det sikkert greit å få keisersnitt. Men for deg og barnet sånn fysisk så er det aller best med fødsel. Kommer seg mye fortere. Har hatt ks og det er ikke bare bare for å si det sånn. Ingen enkel utvei. Det man kan få som et alternativ til ks er en planlagt fødsel. Venninna mi skal ha det. De har i samarbeid med sykehuset laget en detaljert plan for fødselen. De vet hvilken dag de skal settes i gang, hvem som er på jobb, når de skal sette smertestillende og alt mulig. Det er nok en bedre løsning enn ks spør du meg.
SNURF 5 GUTTER Skrevet 25. januar 2008 #4 Skrevet 25. januar 2008 Jeg har født 4 barn. Nr 1 fysj . nr 2 ja kjappare. nr 3 enda kjappare nr 4 enda enda kjappare. Det kan være vansklig og få det da. Leger er som så og dei holder på normal fødsel.
Caboom Skrevet 25. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 25. januar 2008 Takk for alle svar....men fødselen varte aaaaaltfor lenge,og det var såååå vondt....og det værste var at alle hadde fortalt meg at etter fødselen var alt glemt,men jeg var nesten ikke gangfør på en måned...klarte ikke sitte normalt,tårene trillet ved vært dobesøk og det kjentes ut som alt av innvoller holdt på å ramle ut av meg lenge etter fødsel....sukk....gruver meg jeg..har jo en to åring jeg må ta vare på når jeg kommer hjem.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå