anette staiiiiii Skrevet 25. januar 2008 #1 Skrevet 25. januar 2008 Gubben dro på guttetur i går,kommer hjem på søndan.. Og han har ringt 1 gang!!!! Klokken 10 i dag morres.. Faderullan altså,er jo lov å gi en lyd fra seg da,forventer ikke att han skal ringe hele døgnet men gi en sms er vel ikke mye for langt,blir jo litt bekymret og,for alt jeg vet kan det ha skjedd noe mens de sto på ski,og de er vel ikke akkurat så mye edru. Hvordan hadde dere reagert,eller er dette ett vanlig manne syndrom?
møkkamannensfrua Skrevet 25. januar 2008 #2 Skrevet 25. januar 2008 sikkert ikke no dekning der de er..eller?
~sjiraff~ Skrevet 25. januar 2008 #3 Skrevet 25. januar 2008 Eeehhhmmm.... tja jeg hadde ikke brydd meg nevneverdig. Hører jeg ikke noe fra samboer så tar jeg det som et tegn på at han har det knall ) Med indre du har ringt og sendt ørten sms som fortjener et svar da )
anette staiiiiii Skrevet 25. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 25. januar 2008 Å joda,det er det. Har vært der flere ganger jeg.. Og han klarte jo å ringe i dag tidlig
Gjest Jawhol Skrevet 25. januar 2008 #5 Skrevet 25. januar 2008 skjønner at han ikke ringer så mange ganger pr dag, men skal de ut på ski, alkohol osv hadde jeg villet ha kontakt med han når han er trygt tilbake på ettermiddagen/kvelden
Gjest Skrevet 25. januar 2008 #6 Skrevet 25. januar 2008 Send en sms " jeg savner deg " da får du nok svar! Jeg hadde det samme som deg for litt siden. Da sendte jeg en sms "sug og svelg: god helg" Skal si det ikke tok mer enn et par sek før han ringte!!! Han blei litt nervøs ja!
*dum&deiLig*™ Skrevet 25. januar 2008 #7 Skrevet 25. januar 2008 Har han meldeplikt? Jeg ringer heller ikke hjem noe særlig når jeg er borte. Ser ikke helt poenget med det, ingen nyheter er gode nyheter;-p
anette staiiiiii Skrevet 25. januar 2008 Forfatter #8 Skrevet 25. januar 2008 Nei,jeg har ikke prøvd å ringe,og ikke har jeg sendt sms heller. Sikkert sånn mannfolka er.. Men så må jeg jo ærlig innrømme att jeg er bitte bitte litt små sjalu og da,for det er jo min deilige mann hehe...
~sjiraff~ Skrevet 25. januar 2008 #9 Skrevet 25. januar 2008 Da har du i mine øyne absolutt ikke noe å være forbannet over, ikke engang litt surmuling synes jeg...!
Kanutten83 Skrevet 25. januar 2008 #10 Skrevet 25. januar 2008 Her når sambo er på tur får jeg en sms på morran og en på kvelden når han legger seg:o) Hender at han ringer en av dagene. Venninne mine synes jeg er heldig, de får visst ikke så mye kontakt når gutta drar på tur... Men hadde jeg prøvd å få tak i ham i løpet av dagen og ikke hørt noe hadde jeg blitt bekymra og småirritert.
Pixie Power Skrevet 25. januar 2008 #11 Skrevet 25. januar 2008 Kommer vel an på hva man er vant til. Vi sender meldinger til hverandre flere ganger om dagen, uansett om det er noen timer eller en uke fra hverandre. Ringer hver dag, mer enn en gang, hvis han er bortreist.
anette staiiiiii Skrevet 25. januar 2008 Forfatter #12 Skrevet 25. januar 2008 Nei,har absolutt ikke meldeplikt. Men når det er alkohol og ski så blir jeg litt nervøs. Og syns jo att det går ann å gi en lyd fra seg
~sjiraff~ Skrevet 25. januar 2008 #13 Skrevet 25. januar 2008 Så ring ham da, eller send en melding! Jeg forstår virkelig ikke problemet! Vil man ha kontakt så ta kontakt selv , ikke forvent at din mann skal lese dine tanker, det funker så innmarri dårlig )
~sjiraff~ Skrevet 25. januar 2008 #15 Skrevet 25. januar 2008 hehe.. ser at utropstegnene mine kanskje ser litt dramatiske ut. Poenget mitt er vel bare at man kan da ikke bli sinna for noe sånt, mannen din tenker ikke nødvendigvis likt osm deg, og sier man da ikke ifra så kan man heller ikke forvente at ting skal bli gjort slik man ønsker )
anette staiiiiii Skrevet 25. januar 2008 Forfatter #16 Skrevet 25. januar 2008 Nei,jeg har vel kanskje ikke noe å bli forbanna for,men jeg føler liksom att det er normalt å gi linstegn fra seg i løpet av dagen.. Han pleier som regel å gjøre det,men nå er de en hardbarka gjeng som er på tur,så det er vel mye alkohol tenker jeg....Men så vil ikke jeg bestandig være den som tar kontakt...
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 25. januar 2008 #17 Skrevet 25. januar 2008 Forstår deg godt jeg:) og kjenner meg litt igjen her. Jeg reiser nesten annenhver helg hjem til foreldra mine på besøk:) de bor et par timer herfra..Og da var det lenge ALLTID jeg som tok kontakt... Og når jeg engang unnlot for å teste, så gikk hele dagen.. og til slutt.. sent på kvelden fikk jeg mld om noe sånn som.. Hva du driver med? for opptatt til å sende mld?? så virka som han forventa at jeg skulle ta kontakt først ja... Etter det har jeg sagt at vi begge skal ta kontakt.. ikke bare jeg.. og det funker d;) Liker å høre fra han, og han ringer og vi sender mld flere ganger til dagen.. så er vant med d;) så om han plutselig skulle reist bort en helg.. da skulle han jammen meg ringt noen ganger også men selvfølgelig så skulle han jo kost seg og ikke sittet i tlf hele veien hihi.. men en tlf på kvelden, og kansje noen mld om dagen hadde ikke skada:) Forstår godt du vil at han skal ringe deg jeg;)
Tibra Skrevet 25. januar 2008 #18 Skrevet 25. januar 2008 Vi sender ei melding før vi legger oss når vi er borte fra hverandre, telefonsamtale er bonus Var på jentetur selv i 4 dager, da ringte jeg heim 1 gang, så er ikke noe bedre selv...hehe. Så hvis dette var mitt forhold så ville jeg ikke blitt hverken bekymra eller fornærma...
anette staiiiiii Skrevet 25. januar 2008 Forfatter #19 Skrevet 25. januar 2008 Nemlig hehe. Men nå har jeg bestemt meg,for er faktisk litt sinna,jeg skal ikke ta kontakt.bare vente på han,og visst han ringer i morgen,hmmm så kanskje jeg er litt for opptatt med å ta tlf..hihi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå