babysjuk82 Skrevet 25. januar 2008 #1 Skrevet 25. januar 2008 Sjikeli ondt i magen..i sia,går t rygg,ligne på luftsmerter.syns eg såg litt smårødt i utflodn.smertan bi nestn bort når eg ligg.noe og være redd for?
bollenr3 Skrevet 25. januar 2008 #2 Skrevet 25. januar 2008 ville ringt legen i morra! Og du bør holde deg mest mulig i ro, og unngå tunge løft.. Det sa legen til meg da jeg blødde litt.. Lykke til!
babysjuk82 Skrevet 25. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 25. januar 2008 E d sån sa begynner? M nå ala luftsmerter? Va bare et bitelitt rosa strek.kan vær pga sex? Men sex ska jo tåles.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå