Anonym bruker Skrevet 25. januar 2008 #1 Skrevet 25. januar 2008 Hun pleier jo å være på dib hver dag, har ikke lagt merke til hun i det siste. Noen som vet hva som skjer?? wæææææ
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2008 #3 Skrevet 25. januar 2008 Trenger ikke kysset, you can just tell me =)
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2008 #4 Skrevet 25. januar 2008 Men hvorfor? Kan du ikke spørre henne på pm?
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2008 #5 Skrevet 25. januar 2008 Sist jeg hørte noe fra henne var visst svigerfaren veldig sjuk eller noe? Tror det er en uke siden.
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2008 #6 Skrevet 25. januar 2008 hun har skiftet nick til rebel med jente eller noe sånn...allerede avslørt seg på skravle før i dag;)
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2008 #8 Skrevet 25. januar 2008 gidder ikke lete opp innlegget for husker ikke hvilken tråd det var i...en som hadde kjøpt hus...jeg regnet med veldigg lett frem til at dette var henne tatt i betraktning det som ble skrevet.
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2008 #9 Skrevet 25. januar 2008 oi da, det var jo ikke så lurt nei...!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå