Gå til innhold

Er du god til å strikke eller sy?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og har du lyst til å tjene noen kroner?!

Det har seg jo slik at jeg venter et lite krapyl til (sjokk:p haha)

Og kunne trengt litt pent strikketøy til henne.

I tillegg driver vi å flytter storesøster inn på nyoppusset rom, hvor vi kunne trengt noen tøffe gardiner. Og siden jeg har litt vanskelige mål på vinduene (de er plassert langs gulvet) vil jeg gjerne ha sydd noen kule gardiner til rommet henne?

Lyst? Tid?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

alltid tid, og alltid lyst.

men strikking sug eg i... men sy kan eg!

Skrevet

Har du lyst til å sy noen gardiner da?

Jeg har ikke tatt mål ennå (kommer ikke frem til vinduene på et par tre dagen ennå, møbler OVERALT)

Men slik at de er ferdige til tja, midten av mars senest?

Skrevet

Jeg verken syr eller strikker, men var ei inne på småtroll 0-1 som la ut tråd ang. hjemmestrikkede klær. Hun tar på seg oppdrag altså.

Hjemmestrikket er absolutt best!!

Mange som strikker til min gutt, så nyter de plaggene.

Skrevet

Da skal jeg jakte litt på den tråden Alba, takk skal du ha:)

Jeg har ei svigermor som syr og strikker masse, men problemet er at hun bor i utlandet og skal reise bort til andre siden av verden snart:(

Så jeg gidder ikke spørre henne. (hun er dessuten ALLTID opptatt:p)

Da finner jeg andre måter å ordne det på:)

Skrevet

Kan du ikke strikke? Det kan du lære deg vettu. Begynn med noe enkelt. Å strikke er terapi.

Strikkeforkjemper

Skrevet

jada, tillab, kan godt sy til deg. bare jeg får lov å gjøre det når eg komr hjem fra ferie 18 feb. ikke før, får ikke tid.

du kan jo finne stoff, å sende om du vil, så kan eg sy. :)

Skrevet

Har ikke så god tid til strikking for tida, men et par sokker og votter skal jeg nok få til :) Ta en titt på www.smilegris.no forresten. Hvis du vil ha gardinene ferdig før ungen blir tenåring så anbefaler jeg å bruke lenej istedet for meg :P

Skrevet

tasha (nicket) strikker på bestilling, har strikka masse for meg :)

Skrevet

Jeg strikker.

Kan gjerne strikke for deg. Bare si fra hva og hvordan =)

Skrevet

Det går bra vettu, da skal jeg kikke litt på stoff. Har et råsøtt sengetøy jeg gjerne skulle hatt til i allefall.

Men da snoker jeg litt så tar vi det når du er tilbake fra ferie!

(gardiner i boks*notere*)

Skrevet

Kan strikke, men med ei på 16 mnd i hus, fulltidsstudier, mann som jobber 200% OG oppussing av hus så har jeg igrunn ikke så mye tid igjen.

(sier hun som har nærmere 1200 innlegg her inne på de siste to ukene... Hvordan i alledager:p haha)

Strikking er trivelig det Prekæs, men jeg vil jo gjerne ha det ferdig til mai da:p Hehe...

Skrevet

Er ka-ping ting det jeg tror det er?! *stooore kulerunde øyne og Visa som brenner i lomma!*

Skrevet

Tusen takk.

Jeg har noen oppskrifter som min mor hadde planer om å kaste seg over før hun ble borte. Skal jakte dem frem og komme med litt mer detaljer på pm jeg:)

Skrevet

Den er grei. Har forresten nøstebarn boka, om det er noe der som skulle være ønskelig.

Skrevet

DER er det mye fint der!!! hva tar du for en av de supersøte klærne der da? heh? jeg KAN strikke men har sjelden tid... og jeg har ei lita jente som faktisk tåler ull, i motsetning til eldsta

Skrevet

Det spørs. Blir jo dyrere i orginalgarnet, enn om jeg strikker det i f.eks babyull.

Og det kommer jo helt ann på plagget og str, blir jo dyrere med en heldress i str 3 år enn en trøye i str nyfødt.

Send meg en pm om du er interessert.

Skrevet

Heisann!

Jeg strikker også som lenej så snilt sa fra om :) Har en hjemmeside om du vil se?

Skrevet

tillab: du har pm

Skrevet

Jeg strikker også på bestilling. Besøk meg gjerne på www.hjemmestrikket.piczo.com

=))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...