LinePine*Og Alexandra* Skrevet 25. januar 2008 #1 Skrevet 25. januar 2008 I dag har jeg vært på 3d ul. så moro! fikk bekreftet at vi definitivt skulle ha ei nydelig jente! hun var prikk lik meg som baby, med bollekjaker og trutmunn, og veide nå ca 1600 gr (er i uke 31) Hun lå med et bein rett opp ved ansiktet og et ned slik at vi så rett i skrittet hennes, ikke sjenert med andre ord! hehe Dette kan virkelig anbefales! Var på nøtterøy ultralyd institutt, kostet 800 kr og fikk med bilder og dvd av ul.Er en helt utrolig følelse! gleder meg såå til hun kommer nå! Helt i ekstase! Så må jo skryte litt....
<3Sosivov<3 Skrevet 25. januar 2008 #2 Skrevet 25. januar 2008 Ååå så herlig! Skal på 3D UL til tirsdag. Gleder meg veldig!! Men noen sier at lillenurket kan se litt romvesen ut... Hva syns du?
Lunis Skrevet 25. januar 2008 #3 Skrevet 25. januar 2008 Er størst risiko for at ungen ser romvesenaktig ut om man går tidlig. Etter ca uke 26 har ungen begynt å legge på seg såpass, også i ansiktet, slik at det er mindre risiko for at vi foreldre blir "skremt" =O)
LinePine*Og Alexandra* Skrevet 26. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 26. januar 2008 hun så overhodet ikke romvesen aktig ut hehe. akkurat som en vanlig baby egentlig legen sa at de beste bildene får man fra uke 24-30, da er babyen lagt på seg mer og har mer "babytrekk". Gled deg masse! Lykke til!
Ladycaliente Skrevet 26. januar 2008 #5 Skrevet 26. januar 2008 Så bildene dine på fjæsboka..hehe. Nydelig jente:)..Gleder meg så utrolig til 3d selv..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå