Anonym bruker Skrevet 25. januar 2008 #1 Skrevet 25. januar 2008 Holder på å slutte å amme. Jenta er 14 mnd. De siste 4 dagene har hun fått annen hver dag. Kan jeg f.eks slutte i dag og ikke gi mer og ikke pumpe eller bør jeg pumpe? Noen tips. Har hatt brystbetennelse når hun var mye mindre så håper noen har svar til meg. ;o) På forhånd takk.
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 25. januar 2008 #2 Skrevet 25. januar 2008 Jeg sluttet å amme "over natta" da datteren vår var 10 mnd. Jeg reiste bort ei helg og dermed var det gjort. Det jeg gjorde var å pumpe meg hvis jeg fikk spreng. Og da pumpet jeg bare bort sprengen, jeg tømte ikke brystet. Gjør du det så vil jo produksjonen bare fortsette. Produksjonen gikk ganske fort ned, etter et par dager kjentes de veldig slunkne ut selv om det kom melk ut dersom jeg håndmelket. Etter ca 3 uker så var melka borte. Men det var jo litt pes med å holde snuppa unna puppen da. Hun prøvde seg jo litt men var lett å avlede. Men det tok 1-2 mnd før jeg turte å la henne se meg uten BH. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå