Gå til innhold

sex annenhver dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde MA i oktober, og er endelig igang med prøving igjen. Jeg fikk TR nå, så det gikk ikke denne gangen...:(

Men jeg lurer på hva dere tror om å ha sex annenhver dag hele syklusen i og med at jeg ikke er helt sikker på når EL er? Holder det? Eller burde man ha det tettere rundt når EL egentlig er beregnet? (har EL-testet, men jeg skjønner ikke så mye av det...svake streker rett som det er...)

Vet dette høres desperat ut, men jeg må innrømme at jeg nesten er det... En annen ting er å orke sex annenhver dag en hel syklus da! hehe...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

2. kvar gang i el-perioden sies å vere bra.(for nåken då)Men ein må nesten finne metoden som passer best for seg sjølv.(då må ein jo berre prøve seg fram,2.kvar dag eller kvar dag;-)

Ein skal jo ikkje stresse,. El på dag 14 +/- CA,variere nok litt frå kvinne til kvinne..

Skrevet

Men jeg har hørt det er mange som kan ha EL rett etter TR og sånn, så jeg er redd vi skal være for seint ute?...

Skrevet

Har og hørt om da,men da er hvertfall mest reelt at el kjem ca halvveis i syklusen,men som sagt da kan jo variere frå kvinne til kvinne.

Hvis du bruker el test,og da funker,kaanskje ein kan finne da ut.

Meiner dei "pleier" å beg. testing på dag 10 i syklusen,CA. Kjem heeeilt an på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...