Gå til innhold

modningsakupunktur... noen med erfaring?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nå bestillt time til modningsakupunktur.. noen med erfaring fra dette? Om de hjelper eller ikke hjelper altså? :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For min del funket det som bare det, fikk kynnere etter hver behandling og fødselen startet 2 uker før UL-termin. Meeeen fødselen ble lang og hard, så jeg mistenker at akupunkturen kan ha fremkalt fødsel før jeg var klar... Derfor, denne gangen vil jeg at alt skal gå etter naturen. Vil ikke gjøre noe som helst for å fremprovosere.

Skrevet

Søstra mi fikk modningsakupunktur 1 gang og fødte dagen etter, 3 uker før termin...... En tøff fødsel, men det er det jo gjerne for førstegangsfødende uansett.Snakket med jordmor på torsdag. Hun sa at jeg burde begynne med modningsakupunktur, bl.a fordi hun mente fødselsforløpet gikk fortere. Det er vel litt så som så hva slags erfaring folk har med dette. Noen sier det ikke hjelper, mens noen har god erfaring...... Sånn er det vel med det meste...

Skrevet

Altså, for min del var det jo effektivt, fikk kynnere etter hver behandling, og fødselen startet før termin, MEN jeg lå i fødsel i to døgn og det er lenge når gjennomsnittet for førstegangsfødende er 9 timer...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...