golddust Skrevet 25. januar 2008 #1 Skrevet 25. januar 2008 Har nå bestillt time til modningsakupunktur.. noen med erfaring fra dette? Om de hjelper eller ikke hjelper altså? :-)
trebarnsmamma? Skrevet 25. januar 2008 #2 Skrevet 25. januar 2008 For min del funket det som bare det, fikk kynnere etter hver behandling og fødselen startet 2 uker før UL-termin. Meeeen fødselen ble lang og hard, så jeg mistenker at akupunkturen kan ha fremkalt fødsel før jeg var klar... Derfor, denne gangen vil jeg at alt skal gå etter naturen. Vil ikke gjøre noe som helst for å fremprovosere.
3 gutter iløpet av 4,5 år Skrevet 25. januar 2008 #3 Skrevet 25. januar 2008 Søstra mi fikk modningsakupunktur 1 gang og fødte dagen etter, 3 uker før termin...... En tøff fødsel, men det er det jo gjerne for førstegangsfødende uansett.Snakket med jordmor på torsdag. Hun sa at jeg burde begynne med modningsakupunktur, bl.a fordi hun mente fødselsforløpet gikk fortere. Det er vel litt så som så hva slags erfaring folk har med dette. Noen sier det ikke hjelper, mens noen har god erfaring...... Sånn er det vel med det meste...
trebarnsmamma? Skrevet 25. januar 2008 #4 Skrevet 25. januar 2008 Altså, for min del var det jo effektivt, fikk kynnere etter hver behandling, og fødselen startet før termin, MEN jeg lå i fødsel i to døgn og det er lenge når gjennomsnittet for førstegangsfødende er 9 timer...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå