Katsi Skrevet 25. januar 2008 #1 Skrevet 25. januar 2008 Det blir nok ikke beibis denne pp... Var hos legen idag pga magesmerter som har vart i 4 dager nå og hadde ventet at skulle si at alt så fint ut og ingen grunn til bekymring. Hun fant ikke ut av det og ville legge meg inn, men jeg har fått så utrolig nok av sykehus så jeg ville ikke ligge der i natt ( lå inne i 5 uker i forrige svangerskap så jeg fikser ikke sykehus, dro hjem 12 timer etter fødselen). Trodde det var blindtarmen eller betennelse/cyste på eggstokken. Lovte jeg skulle reise inn hvis jeg ble verre eller senest kl 9 imorgen tidlig...
villemo* Skrevet 25. januar 2008 #2 Skrevet 25. januar 2008 Huff da... er jo litt skummelt hvis det er blindtarmen da....? Men jeg skjønner tanken din om sykehus. Det er forferdelig kjedelig. Men de anbefaler jo ikke innleggelse hvis de ikke mener det er nødvendig heller...? Håper dere finner ut av det, og at det ikke er for alvorlig. God bedring!
Katsi Skrevet 25. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 25. januar 2008 Kan aldri tenke meg at det er blindtarmen, har ikke feber og kaster ikke opp( det gjorde min far da han hadde det) Tror egentlig legen bare vil gardere seg. Har en mor som driver med naturmedisin og har en slags laser så jeg har vært hos henne ikveld. Håper det går over med dette. Høres litt sprøtt ut, er enig i det men jeg har tro på det:)
AO3 Skrevet 25. januar 2008 #4 Skrevet 25. januar 2008 Uansett må du love å gjøre som legen sa....! Hjelper nok ikke med noen naturmedisinlaser hvis det faktisk er blindtarmbetennelse eller problemer med en eggstokk. Det er nok best å få sjekket det opp ordentlig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå