Gå til innhold

Salvie tea suksess?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Måtte bare fortelle noe jeg glemte å fortelle i "jippi" tråden min for en uke siden....

Ble gravid denne pp (prøvd ca. 5-6 mnd)- og vi drakk salvie tea begge to før EL. Vet jo ikke om det hadde en sammenheng- men måtte bare fortelle nå som jeg kom på det..

Lykke til alle sammen! Masse babystøv*********************************

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gratulerer så masse........

Hmmmmm......kansje jeg skal gå til anskaffelse av det i morgen????

Skrevet

Takk!

Som sagt så vet jeg jo ikke- men måtte dele erfaringen tenkte jeg ...

Bare husk å ikke drikke etter EL da det kan ha motsatt effekt..

Skrevet

Heller ikke av ammende...

Skrevet

hvor ofte drakk du det? er det viktig at både han og jeg drikker deT? smakte på en kopp.. syns det ikke var noe særlig gitt.. men funker det er det jo verdt det:)!

Skrevet

Vi drakk det et par dager før. Var ikke 100% på El, så drakk det dagene før jeg regnet med at den kom. Skal jo ikke drikke etter El, så turte ikke holde på for lenge..

Vi drakk de begge to ja...Se på "kjerringråd" på venstre siden her, der står det en "oppskrift"..

Skrevet

hei igjen, fant ingen oppskrift jeg.. hm.. så igjennom de to sidene på kjerringråd.. kan du hjelpe meg?

Skrevet

funka ikke den:) men jeg skal lete jeg:)! takk for tips i hvertfall:) og kos deg med nyttårsraketten:)! tihi

Skrevet

Står på de et av de gule "linjene" på venstre siden- de over alle forumene...9 opp.. Finner du?

Her er rådene for salvie tea, men er flere der for "bli gravid"

Salvie te for begge, men ikke når du er gravid

Jeg hadde problemer med å bli gravid, og finleste alle bøker om naturmedisin som jeg kunne oppdive. Da kom jeg over et gammelt råd om salviete; det skulle gjøre kvinnen gravid. Det skadet heller ikke at mannen drakk det. En kur over noen dager skulle gjøre underverker. Jeg drakk minst ett glass salviete hver dag, og ga mannen min det også, og hadde selv en kur med masse salviete rundt eggløsning - og ble gravid! Rådet skulle visstnok aldri slå feil, sto det i boka! Salviete fås kjøpt på apotek. (Hilsen T.H.)

OBS! En av våre lesere har sendt oss følgende tilbakemelding på dette kjerringrådet: - Kjempeflotte sider dere har!! Jeg har en kommentar til et av kjerringrådene. Det står at en skal drikke salvie-te når en ønsker å bli gravid. Dette hadde jeg tenkt å prøve ut, så jeg kjøpte meg te. Heldigvis leste jeg litt mer om det før jeg drakk den. Den skal ikke drikkes av gravide og ammende. Siden jeg ammer, kan nok ikke det rådet hjelpe meg. På "virkningene" til salvie fann jeg heller ingenting som samsvarer med deres råd, men det var jo et gammelt så..

Vennlig hilsen M. J.

Skrevet

jeg harc også prøvd d kjerringrådet..

og den mnd jeg brukte d så klaffet d med engang....

så jeg har stor tro på salvie te...

brukte d denne mnd også og jeg hadde positive tester, men blitt negative etter d... s¨d har nok vært noe der, men d har ikke klart å feste seg ordentlig...

så her blir d salvie te framover... hehe...

dere burde prøve d.... har veldig god tru på d...

Skrevet

høres jo genialt ut:) nå har jeg funnet det:) hehe det tok sin tid. så etter det på forumet jeg.. ikke rart jeg ikke fant det:p. får satse på salvie te fra i morra:)!

Skrevet

Spennende. Jeg sitter og drikker det nå;-)

Har ikke prøvd det tidligere... Håper det funker på meg også.... Fort;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...