Pocoyoツ Skrevet 25. januar 2008 #1 Skrevet 25. januar 2008 erfaringer? Jeg venter og venter på at den skal komme til butikken. Har bestillt den for nesten 2 mnd siden!
mammantilverdensbestebarn Skrevet 25. januar 2008 #2 Skrevet 25. januar 2008 Er det babytravel sin du mener, den som er inne på reflex.no? Jeg har akkurat kjøpt den, og ifølge de i butikken er det 2008-modellen, de hadde akkurat fått den inn. Har ikke fått prøvd den sikkelig enda (bare litt rundt inne), for har ikke termin før om 10 dager... men har satt den sammen, og den virker veldig grei! Lett trille, god plass til storebror, selv om jeg har hardbag til tulla ved siden av. Genialt at begge ryggene kan legges i full liggestilling, uavhengig av hverandre. Justerbart håndtak var også veldig greit, siden jeg er lav og mannen min er høy;) Den ble også ganske kompakt når vi la den sammen igjen... tar faktisk mindre plass enn dypvogna vi brukte til gutten vår. Det eneste jeg syns er minus med denne vogna er at den er litt bred... vi får den ikke inn dørene hjemme uten å legge den noe sammen... men så har vi litt smale dører også da....
Pocoyoツ Skrevet 26. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 26. januar 2008 Ja, det var den jeg mente. Så heldig du er som har fått den. Jeg har blitt lovet vogna i flere uker, men den er enda ikke kommet! Og jeg er avhengig av den, siden mannen er sjømann! Skal den ikke gå inn i vanlige dører da? Jeg er veldig spent på den! Måtte den komme snart!!
Mamma_til_3_jenter <3 Skrevet 26. januar 2008 #4 Skrevet 26. januar 2008 Kjøpte den på Onsdag,men har ikke fått prøvd den annet enn litt inne enda...Men virket veldig god å trille og storesøster på 2,5 hadde god plass oppi der
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå