nr2-imagen:) Skrevet 25. januar 2008 #1 Skrevet 25. januar 2008 Jeg er ca 6 uker på veg, og lurer på om vi skal si det til foreldre og søsken i helgen! Synest dere det er altfor tidlig?
Kjærlighet <3 Skrevet 25. januar 2008 #2 Skrevet 25. januar 2008 Vi fortalte det når jeg var ca 5 uker på vei :-) Synes det er greit at nærmeste familie vet, de fleste som velger å holde det hemmelig gjør dette pga farene for sa. For min del ville jeg at familien skulle visst om det om dette skulle skje.... Så er dette min tredje graviditet, har ikke fortalt det så tidlig før...har ventet til rundt uke 7-8. Men mest fordi det har passet sånn da:-)
maria isabell Skrevet 25. januar 2008 #3 Skrevet 25. januar 2008 ville ikke si det før langt ute i 2 trim...men i dag vart eg gjennomskuet...så mine foreldre vet...er i uke 9...
Happiness fødte 16.9 :) Skrevet 25. januar 2008 #4 Skrevet 25. januar 2008 Mannen min røpa meg ovenfor mamma. Har sagt det til mine nermeste nå, går det galt så vil de støtte meg. Jeg skal ikke si noe til datteren min på 6år før om 1-2mnd, hvis jeg greier å holde meg da... Er i 6uke nå
mor til 2 prinsesser. Skrevet 25. januar 2008 #5 Skrevet 25. januar 2008 Jeg fortalte det til besteforeldrene når jeg var i 6 uke:-). Jeg og tenker at det er naturlig å snakke med de om det hvis det går galt. Litt kjekt for de og å ha en hemmelighet:-). Jeg er mer usikker på når jeg skal fortelle det til datteren min. Hun blir 7 år og kommer til å bli kjempeglad... Er 10+1 i dag. Må prøve å vente 2 uker til med å fortelle..
Mathilde75 Skrevet 26. januar 2008 #6 Skrevet 26. januar 2008 Hei. Jeg fikk vite at jeg var gravid i går og klarte ikke å holde med over den fantastiske nyheten, så måtte si det til en vennine. Men skal vente med resten til jeg er ca 9 uker på vei. Hvis jeg klarer å holde meg da..
Romsjulskos har snart to:) Skrevet 26. januar 2008 #7 Skrevet 26. januar 2008 jeg fortalte mamma d for ei uke siden da jeg var 5 uker på vei.. vet jo at d kan gå galt men klarte ikkje å holde d for meg selv lenger da.. har fortalt d til noen av mine beste venninner også..
Vannekanne Skrevet 26. januar 2008 #8 Skrevet 26. januar 2008 Jeg sa det til mor og far dagen etter testen, jeg! Syntes ikke det er noe å holde hemmelig. Jeg hadde jo sagt det til de om jeg hadde mistet også.
LivetErEnLek Skrevet 26. januar 2008 #9 Skrevet 26. januar 2008 Min familie (søken og foreldre ) fikk vite det noen dager etter at jeg fant det ut selv. Har to sa bak meg og skulle det gå galt en gang til, vet jeg av erfaring at jeg trenger deres støtte. Var på ul om torsdag og fikk da se et bitte lite bankende hjerte *hurra* og i dag skal sambo fortelle det til sin famile. Har to barn fra før og hun yngste er bare 18 mnd, så hun vil ikke skjønne stort av dette, så kommer vel ikke formelt til å fortelle henne det, men la det komme små drypp når magen er blitt større og hun kan kjenne babyen sparke. Han eldste er snart 12 år og den ene gangen det gikk galt viste han om det (var i uke 15) og det var veldig vanskelig for han. Skal vente så lenge som overhodet mulig før jeg forteller han om denne graviditeten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå