Gå til innhold

lei....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjenner at jeg er begynt å bli veldig lei av å lese på 2 trimster sidene, er 26+2 i dag og gleder meg til å hoppe over på 3 trimester sidene.

Ikke så lenge igjen nå!

Jippi!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ooooo...vær forsiktig men å si sånt her inne....Det var ei her som kom med en sånn kommentar/innlegg for et par mnd tilbake og HI ble lynsja omtrent...

Men ja enig kjenner det jeg og....Har begynnt å snike meg inn på 3.trim alt jeg da...Men de terminklubbene er en god idee og,der er det flere på ditt stadiet liksom...

Skrevet

hehe:)

Joda, er veldig god ide å ha trimester sider, men er vell naturlig å bli lei på slutten av ett trimester:)

Hehe...men absolutt..en må være veldig forsiktig med hva en sier her inne, mye hormoner ute og går:)

Skrevet

Ååå skjønner deg godt jeg! Du har jo vært her en stund!! :-)

Og misunner deg litt for at du faktisk ikke har så lenge igjen før det er 3 tri på deg!! :-)

(ps. innmari synd at det er sånn at man føler man må passe på hva man sier.. )

Skrevet

Hehehe.fantastisk ikke sant?

Jo er også greit faktisk for de som akkurat har kommet hit at vi som begynner å nærme oss 3. er og svarer på det de lurer på.

For som det også er mye av her, så er det teorier blandt folk som er på samma periode men som ikke vet noe sikkert.husker når jegkom inn hit, at det var mang en diskusjon som ble "stoppet" av 3 trim folk eller flere gangsfødende som hadde rådført seg med leger og som hadde diskutert dette så ofte at de viste alle utslag på svar...

Jeg begynnte ikke bruke BIM før uke 12 så jeg har bare vært på denne trim siden...Jeg turte aldri gå inn på noe sider for alle drev å fortalt meg skrekk historier om spontan aborter i 12/13 uke og sånn...og at det var "vanelig" å miste før uke 12....Så jeg er en smule glad jeg snart er på 3. trim kan man si ;0)

Skrevet

Enig med deg HI, så jeg har sneket meg innpå 3.tri for over en uke siden. er 27+1 i dag. Det har jo ikke noe med at innleggene på 2tri er så uinteressante, for jeg har jo lest de med stor interesse siden jeg kom meg videre fra 1 tri, men det er jo akkurat det. Det er de samme innleggene som går igjen, så nå blir det liksom ikke så mye nytt.. Men derimot er det mye nytt og spennende på 3 tri;) sees der:)

Skrevet

Hehe, nesten motsatt her. Jeg gruer meg nesten til å gå over til 3.tri, er ikke helt klar for bare prat om fødsel og sånn. Fortsatt så uvirkelig at det faktisk er et barn der inne! Selv om jeg gleder meg veldig til å bli kjent med henne. Er 26+4 i dag.

Skrevet

Det er med litt blandede følelser å gå over i 3 trimester (som om det er noe å gjøre med det:) med tanke på at fødselen faktisk begynner å nærme seg.

Men det er så gøy å kunne lese fødsels historiene det er så mye mer virkelig nå føler jeg.

Det kommer virkelig en baby om tre mnd tid!!! (hjelp...)

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...