Gå til innhold

Er det bare jeg som er så dum...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tar en test hver dag for jeg får det ikke inn i huet at jeg er gravid.... Hver dag lyser det gravid mot meg, men dagen etter føler jeg meg så usikker igjen selv om jeg nå har ømme pupper, stikking i magen, litt svimmel og småkvalm til tider og 6 knall positive tester.

Flere som er som meg???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg nøyet meg med en test.... Trodde liksom ikke helt det kunne være sant.

Men når jeg fikk UL å så en sort flekk, da gikk det liksom opp for meg!!!!

Skrevet

Hvor langt er du på vei Ann!? Jeg har ikke engang vært hos legen, tror ikke det er mer en 4 uker. Håper jeg blir sikkrere etter legebesøket!!!!! Litt kjipt å ikke kunne slippe hemningene og rope høyt hurra..

Skrevet

Jeg er 6 uker på vei..

Jeg hadde time hos gyn for å få hjelp til å bli gravid, men så fikk jeg positiv test 2 dager før.. Så ringte jeg å forklart situasjonen, så sa han at jeg bare kunne komme likevel.

Så da fikk jeg UL :)

Skrevet

Hmmm...da skal jeg sannelig gjøre det samme!! UL here I come. Nå skal jeg bli sikker på at de blå strekene faktisk ikke lyver! Så deilig å være 6 uker på vei, da er det ikke lenge igjen til 12. uke!!

Skrevet

Gjør det du!! :)

Ja gleder meg bare så utrolig til å få mage!!!!

Skrevet

Er det bare meg i hele verden som er redd og heeelt nervevrak??:/

skjønner ikke helt hvordan jeg skal klare det her, ser for meg når lille tassen er født.. bare hyl og skrik, klarer ikke å kle pån engang sikkert:(

hilsen vettskremt men planlagt.

Skrevet

høres ut som en veldig dyr hobby;) teste hver dag er vel en smule overdrevet......

Skrevet

hehe...veldig dyr hobby som må erstattes med ny hobby snart. men har liksom ikke klart å tro på testen, men må vel bare skjerpe meg!! Skal til legen på onsdag og da må jeg bare nøye meg med hva han sier!

Skrevet

Det går nok bra :) Min siste skreik nesten aldri han :) Gla og fornøyd.

Kle på lærer du fortere enn du aner.

Lykke til.

Jeg tok en test og det var nok når det sto gravid i displayet :)

Skrevet

hehe slapp helt av,det er flere som deg. Jeg hatt tatt 4 tester,og alle er like positive :o)

Skrevet

En bør bare slutte å gruble,stresse og bekymre seg så tidlig som mulig.... prøv heller å nyte det som skjer. For det som skjer det skjer!

Hvis du absolutt tilater all tenkingen og grubling så må du huske på at du faktisk kommer til å gruble og bekymre deg for dette vesenet til den dagen du dør.

Tenk om jeg aborterer, tenk om det er noe galt med fosteret, tenk og noe går galt under fødselen, tenk om vannet går mens jeg er på butikken. Tenk om barnet får hjernehinne betennelse, tenk om 4 åringen brenner seg på ovnen, tenk om 15 åringen begynner med dop, tenk om 16 åringen blir gravid, osv..... skjønner.

Når barnet kommer så blir det en del av deg/ dere og ingen andre kjenner barnet bedere en det du/ dere vil gjøre.

Prøv å nyt svangerskapet!

Skrevet

Var sånn med 1. mann. Tok test hver dag i nesten 1 uke, trodde ikke på det før jeg var hos legen og hun bekreftet det....hehe

Denne gangen har jeg kun tatt 1 test + fått det bekreftet hos legen på 1. kontroll.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...