Anonym bruker Skrevet 25. januar 2008 #1 Skrevet 25. januar 2008 fikk akkurat giro fra NAV med utbetaling. Men beløpet var altfor lavt i forhold til hva jeg tjener! SKal ha 100 prosent. Noen andre som har opplevd å få altfor lite?? ble litt irritert nå!
trebarnsmamma? Skrevet 25. januar 2008 #2 Skrevet 25. januar 2008 Har du lest på teksten? Kan de ha delt opp betalingen e.l?
Gjest Skrevet 25. januar 2008 #3 Skrevet 25. januar 2008 Du får sikkert info om dette i posten en av de nærmste dagene. Hvis du har fått for lite, så er det mulig at arbeidsgiver har gitt feil info? Du kan være litt glad du fikk noe i det hele tatt, for det fikk ikke jeg (
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2008 #4 Skrevet 25. januar 2008 Fulgte ikke med noe tekst eller brev...bare en giro...! Så fikk ingen forklaring på det! Bruker de å dele opp betalingen?
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2008 #5 Skrevet 25. januar 2008 Ja mulig arbeidsgiver har gitt feil info...det vet jeg ikke! Må få sjekket det opp! Hvorfor fikk du ingenting Lompa75?
trebarnsmamma? Skrevet 25. januar 2008 #6 Skrevet 25. januar 2008 Du skal få en slipp fra Nav i posten, der står det spesifisert hva utbetalingen gjelder
fjollefrua Skrevet 25. januar 2008 #7 Skrevet 25. januar 2008 når nav regner ut så regner de ut ifra dagpenger. de deler opp lønna i forhold til antall arbeidsdager den måneden. hvis du da ikke har vært sykemeldt, eller i permisjon hele måneden kan du komme litt dårligere ut av det enn hvis du hadde fått lønn av arbeidsgiver. er man sykemeldt eller i permisjon over lengre periode skal det gå seg til etterhvert og du vil tilslutt få den samme summen som av arbeidsgiver...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå