Hera83 Skrevet 25. januar 2008 #1 Skrevet 25. januar 2008 Er det noen som har slike bilder av seg selv? Med kunstnerisk mener jeg at det er gjort noe mer utav bildene enn bare å stå rett opp og ned og ta bilde av magen. Trenger litt inspirasjon!
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 25. januar 2008 #2 Skrevet 25. januar 2008 Du kan jo kansje få noen ideer av å se på Gravidgalleriet til Fame: http://www.fame.no/?pg=gallery&group=gravid
Edelweis Skrevet 25. januar 2008 #4 Skrevet 25. januar 2008 jeg var hos fotograf når jeg var gravid! vi tok masse forskjellige bilder. nå har jeg ikke så lyst å dele disse bildene på internett da, for jeg er jo helt naken.
Hera83 Skrevet 25. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 25. januar 2008 Ja, kan jo skjønne at du ikke vil det!
Vårunge08 Skrevet 29. januar 2008 #6 Skrevet 29. januar 2008 Synes ikke de på Fame-sidene var så spesielle, noen av de var fine, men mange rett opp å ned. Har lagt ut bilde av meg i uke 32 på profilen min - kuttet bort litt mer enn på det egentlige bildet, men jeg synes det ble ganske kult. Og ja. Jeg vet jeg har kjempemage til å ha 2 mnd igjen.. ;o)
It's all about me Skrevet 29. januar 2008 #8 Skrevet 29. januar 2008 Vi endte med et i panorama-utførelse, lavt og bredt. Jeg ligger på gulvet og mannen titter opp bak meg akkurat der hvor magen er. Ble litt anderledes og perfekt på stueveggen )
Gjest Skrevet 29. januar 2008 #9 Skrevet 29. januar 2008 Så tidligere her at ei venninne hadde tatt bilde av en mage som ble utrolig fint. Hadde klær på, men utrolig søtt. Det var tatt ute. Festet en "falsk" sommerfugl på genseren, mens vedkommende stod med en tekopp i hånda. Dette var nærbilde av kun mage og hender.... Hm....vanskelig å forklare, men jeg husker det i alle fall veldig godt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå