På vei igjen? Skrevet 25. januar 2008 #1 Skrevet 25. januar 2008 Jeg var på ultralyd i dag og legen målte fosteret til 6.5 cm er i uke 13, er dette for lite til å være i uke 13?
*Super*Mamman* Skrevet 25. januar 2008 #2 Skrevet 25. januar 2008 Da jeg var på Ul i uke 13, målte bebien 8,4 cm fra hodet til rompa... De mente jeg hadde kommet lengre på vei da, men ville ikke justere terminen før på ordinær ul... Fikk bare justert den med 5 dager der, så var ikke så mye lengre på vei da...
mamman til 2 godjenter:) Skrevet 25. januar 2008 #3 Skrevet 25. januar 2008 da jeg var på ul i uke 13 så var babyen 4,9 cm, så han trudde at jeg var kortere på vei, fikk ikke noen ny termin da for han sa at alle babyer vokser så forskjellig på det tidspunktet, men når jeg var på ordinær ul så var alt bra..så det er litt vanskelig å si om den er stor nok eller ikke..
Sikkertforgammel Skrevet 25. januar 2008 #4 Skrevet 25. januar 2008 Må bare spørre, uten å være FOR nysgjerrig, hvorfor var dere på ul så tidlig..?
*Super*Mamman* Skrevet 25. januar 2008 #5 Skrevet 25. januar 2008 Jeg var der pga blødninger... Blødde masse.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå