ainapost Skrevet 25. januar 2008 #1 Skrevet 25. januar 2008 Er gravid med nr 3 og er 7+1 uker. I går begynte jeg å fossblø i barnehagen. Ble skikkelig fortvila og tenkte at nå var det over for denne gang. Blødde hele ettermiddagen og kvelden og var skikkelig lei meg. Fikk time på Volvat i dag og der så vi et bitte lite hjerte som banket fort! Det viser seg at jeg har mistet en el to små spirer. Skulle altså kanskje vært trillinger!!! Er selvfølgelig trist å miste, men føler samtidig jeg har vunnet en baby! Legen tror alt kommer til å gå fint med den lille som har klamret seg fast der inne. Er veldig lettet og glad!! God helg!
maria isabell Skrevet 25. januar 2008 #3 Skrevet 25. januar 2008 huff så trist at du mistet de andre:( de må være tøfft for deg, men du har heldigvis en igjen da:) det er jo en fin ting:)
Happiness fødte 16.9 :) Skrevet 25. januar 2008 #4 Skrevet 25. januar 2008 Selvfølgelig er det leit å miste, men tror du vinner på å glede deg over den du har igjen i steden for å være lei deg for den/de du mista. Håper alt vil gå bra for deg videre i svangerskapet Lykke til!
ainapost Skrevet 25. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 25. januar 2008 Jeg gleder meg masse over at det er en igjen der inne! Trodde jo ikke det var noenting igjen... Velger å tenke at det er naturen som har ordnet opp selv. Lykke til til dere også og tusen takk for svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå