Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja nå klager jeg igjen..syns det er trist å ikke være med på "hvor mange dager igjen" Vil at tiden skal stoppe opp og han babyen min er baby for alltid...Kanksje jeg er litt trist fordi jeg egentlig har tenkt at vi ikke skal ha flere barn...men det er jo så koselig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner hva du mener, selv om det egentlig var litt kjedelig på slutten da nedtellingen var over og jeg begynte å telle på +... Overtidsdager. Det var kjipt..

Skrevet

Ja jeg lagde de klage innleggene her da jeg var på overtid =) hehe nå er gutten min bare 17 dager gammel, men han vokser så fort =) Og han eldte gutten min er allerede 3år og 5 mnd..hjelpes!!

Skrevet

Gutten min har lagt på seg over 2 kg på 6 uker, så skjønner... Kos med liten baby, men som klisjeen sier: hver alder har sin sjarm :-)

Skrevet

Ja det er sant det du sier :) Blir litt mere morro for eldste når minste han leke med ham :)

Skrevet

Og så er de ikke SÅ kjøre liksom... dette er min første, så jeg synes det er spennende at han en gang skal snakke og gå og gripe ting selv og sånn...mye morsomt å se frem til, men mye vemodig å tenke tilbake på også...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...