Gå til innhold

Hengevugge fra purnatur??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bra? Dårlig? Ser så fin ut, men vil gjerne høre med dere før jeg besiller :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kjøpte den til en venninne for seks år siden, tre barn senere er de fortsatt veldig fornøyd! har kroker rundt omkring, og en snor fra sofaen til rugging.. det triste er at jeg da ga 250 kroner for den i Danmark...skulle kjøpt fler..

Skrevet

Hehe da var den bestilt! Det var da utrolig billig!! Synes igrunn det var billig med 1000 kroner jeg, men 250 var jo ekstremt!

• 1 år senere...
Skrevet

Hvordan fungerer det mobile takopphenget? Er det så enkelt som det ser ut til å ta den med seg når en skal på reise og overnatting og bare henge den opp på et skap e.l.?

Skrevet

Den skal henges opp i en sånn grisehalekrok som er festet forsvarlig i en bjelke i taket. Ikke over ett skap eller lignende. Kjepekjekk hejemme. Kan ha kroker her og der og bare henge den der det måtte passe.

Selve vogga koster jo bare 500.- og du tenger strengt tatt ikke madrass oppi. ett ullteppe og ett lammeskinn gjør susen det!

Kanten er heller ikke nødvendig å gjøpe og det er vel i grunnen den som koster mest da den er i naturlig bomull...

Skrevet

Har denne hengevuggen selv. Med madrass, sengekant,himling og sengetøy fra purnatur.

Utrolig fornøyd!!

:)

Skrevet

Vi snakker nok om forskjellig vugge.. Jeg mente Sovgunga som de selger på purnatur.no. Noen som har erfaring med denne? Og det mobile opphenget? Er den enkel og grei å ha med på reise?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...