leamam Skrevet 25. januar 2008 #1 Skrevet 25. januar 2008 Idag fikk jeg en kjempeflott overaskelse av samboeren min!! vi reiser til Barcelona i februar, hele 5 dager! er så glad og gleder meg masse...det blir så deilig å komme seg itt bort, bare være kjærester og kose oss. Er det noen som har vært der og som har tips til hva vi bør se, gjøre og ikke minst bra shopping steder.
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 25. januar 2008 #2 Skrevet 25. januar 2008 Å, så koselig. Skulle ønske min samboer gjorde noe sann for meg. Men ikke nå da, med 5 uker igjen til termin- kansje når jeg er 30.. Har ikke vært der så kan ikke anbefale noe desverre!!
*Super*Mamman* Skrevet 25. januar 2008 #3 Skrevet 25. januar 2008 Åh... så kooooseli:) For en deilig overraselse da:)
duracellmamma Skrevet 25. januar 2008 #4 Skrevet 25. januar 2008 hei har vært der og hvis du liker fotball eller ikke så må du få med deg den kjente fotballstadion til barcelona fc. La Familia sagrada tror jeg den heter, en av Gaudis mest kjente verk er verdt å se... + regner med at du liker å shoppe? og hvis du liker sko så må du komme deg til toppen av den kjente gå gata La Rambla hvor de har et eget sko SENTER... kos deg masse:) misunner deg virjelig:)
tertilus Skrevet 25. januar 2008 #5 Skrevet 25. januar 2008 Åh, Barcelona er en fantastisk by! Spis masse tapas og kos dere glugg i hjel Vil anbefale et besøk i Park Guel (også Gaudi. en søt "pepperkakepark" på toppen av byen). Vi kjøpte dagsbillett på sånn hop on/hop off-bus, genial måte å komme seg rundt på. Vil også anbefale en fantastisk restaurant som heter Pla. God tur, heldiggrisene!!
leamam Skrevet 25. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 25. januar 2008 ja, jeg er heldig som har en kjæreste som han:) Fotball stadion har min kjære "bestilt" at vi skal se, så den er grei:) Det sko sentret må jeg bare til! Hotellet vårt ligger 300 m fra den gata. Så da blir den nok lett og finne. Sko er jo perfekt å shoppe når man er gravid, regner ikke med å finne gravid klær i størelse elefant i et land med bare små berter:) hehe >Takk for tips!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå