Nina 69 G91 J09 J10 ? Skrevet 25. januar 2008 #1 Skrevet 25. januar 2008 Jeg må dessverre si hadet til dere. Var på ultralyd i går og vi gledet oss til å se hjertet slå og alt det der. Men det var ïkke noe liv der. Ingen hjerte som slo. Jeg var i uke 10, men fosteret var bare i uke 8. Ble trilla nesten direkte til utskrapning. Sitter igjen med "bedre lykke neste gang". Men.men, jeg får håpe jeg får en grunn til å melde meg på igjen snart. Lykke til til resten av dere.
augustmissa Skrevet 25. januar 2008 #2 Skrevet 25. januar 2008 Uff, det var trist! Er selv i uke 10+3 og ble veldig lei meg for dette! Er hele tiden så bekymret selv! Håper det går bra med deg! Neste gang sitter den nok!!
anja,R Skrevet 25. januar 2008 #3 Skrevet 25. januar 2008 hei , så trist da, jeg vet eksakt hva du går igjenom liten trøst kansje men det blir bedre etter en stund da, du skal se at du er tilbake før du aner det,, masse trøste klemer å lykke til videre,,,
Cillepille Skrevet 25. januar 2008 #4 Skrevet 25. januar 2008 Uff masse trøsteklemmer.... Skjedde samme med meg men litt tidligere da:-((
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå