Pærefrø Skrevet 25. januar 2008 #1 Skrevet 25. januar 2008 TUSEN TUSEN TAKK!!!!! Dere har en egen evne til å få folk til å føle seg bedre. Jeg har hatt veldig nytte av dere nå i denna vanskelige tiden! Jeg ser lysere på ting, og jeg VET nå at jeg er en nydelig person(Har fått litt selvtillitt nå) og det er han som har tapt! Ikke jeg! Han skal nå få se hva han ha mista. Jeg kan ikke garantere at alle dagene mine blir like gode som i dag, men jeg har flere og flere gode dager Så tusen tusen takk til alle
Sjefsmegga Skrevet 25. januar 2008 #2 Skrevet 25. januar 2008 Husk å å minn deg selv på at det er HAN og eksvenninna di som sitter med skammen, IKKE du! Klem :-)
nickoline og supermann Skrevet 25. januar 2008 #3 Skrevet 25. januar 2008 Jupp. Her må man rette seg opp! det er en mann til deg der ute!!! Helt sikkert! og med ny og "fit" kropp, vil de sikkert stå i kø også!
Skravlemamman Skrevet 25. januar 2008 #4 Skrevet 25. januar 2008 Stå på du sterke kvinne:-) Den som ler sist ...veit du... Beundringsverdig klem fra
Solitude Skrevet 25. januar 2008 #5 Skrevet 25. januar 2008 More power to you Godt at du begynner å se sola bak skyene Du er alt for god til å takke deg med en mann som helt klart fortjener deg ikke Synd på nye dama som må ta over en som har vist at han ikke kan være trofast, men når det daglige livet tar over for de så er det ikke sikkert at hun skal føle seg så trygg Hun må nå ta byrden på sine skuldre haha... Fokuser framover på ditt nye liv, det blir akkurat like bra som du gjør det til *KLEM*
Pixie Power Skrevet 25. januar 2008 #6 Skrevet 25. januar 2008 Godt å høre! Det er viktig å godta noen dårlige dager, for du vet at det går over og at du egentlig har kommet bra ut av dette, at de gode dagene er i flertall - og at det blir flest av dem. Når det gjelder han: What goes around comes around. Det tror jeg bestemt på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå