Gå til innhold

TRIVSELSSTRÅDEN!!;) Detter dere av lasset??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jenter;)Syns flere og flere detter av lasset?? Var vi ikke 56??

Men dere som ennå henger på er jo kjempeflinke!!!

Gått ned 4 kg siden 2. januar!! Håper på 1 kilo til før februar- Blir det 5kg i februar også, så har jeg gått ned 10 kilo....HÅPE, HÅPE!!!! Åssen går det med dere??

Lykke til i helga jenter!! Til mandag er det veiedag;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal forresten ha kosedag i dag. Taco og godteri;) NAM!!

Skrevet

Neida, henger på enda....

Bare gleder meg til jeg virkelig kan sette igang! =D (ammer)

Skal kose meg i helgen jeg også (fest i morgen, bursdag på søndag) så får jeg heller ta det igjen til uken=)

Skrevet

Ja, da skal man jo være litt forsiktig;)

Kos deg masse i helgen. Litt kos må til, ellers mister hvertfall jeg motivasjonen lett..hihi;)

Skrevet

Jeg henger også med enda. Glemte å skrive inn på mandagen:0( Skal føre opp for begge på mandag som kommer. Blir nok enn smule sprekk i helga med restaurant besøk osv, men viktig med noen kose dager:0)

Skrevet

Får vel begynne å fikse meg, men ha en kjempe fin helg jenter:0)

Skrevet

Fortsatt med jeg også, men må ta det litt pent pga amming her og...

Men veide 77 i september, og er nede i 71 nå, så det går sakte men sikkert rette veien :-)

Veide 69 da jeg ble gravid, så jeg er litt usikker på hva jeg skal gjøre når jeg når den vekta, skal jo helst ikke under startvekt så lenge en ammer, men jeg skulle gjerne tatt av en 5-6kg til jeg da...

Og det er klart vi skal kose oss i helga! Har dere sett boka som heter Helgefri slanking? Helt min greie. Spise litt mindre kalorier fra mandag til fredag, og ta igjen underskuddet på lørdag og søndag, sånn vil jeg leve!

Skrevet

Ja, det er godt å leve sånn;);) Flink du har vært som har gått ned 6 kg;)

Skrevet

eg er her eg å..

hadde litt "down-uke" no, sto på stedet hvil på vekta, og fikk jo straks merke at det var den kjære tanta som var skylden.. men håper på ny giv nå igjen, etter mine oppblåste dager!! :)

ned 2.5kg siden nyttår! jeij!

hatt litt sjokoladelyst disse feite dager, men har styrt meg utrolig bra! selv om det har vært sjokonøtt på skiva...

Skrevet

aaaaarhg, jeg GLEMMER rett og slett å skrive inn :( Men stikker innom og gjør det NÅ med en gang! *beklagerbeklagerbeklager*

Skrevet

Ikke meningen å ødelegge tråden deres, men ønsker å spørre dere om hvordan dere klarer å gå ned? Trening, preparater el?

Skrevet

kuttet alt brus og potetgull og annet snop, spiser meg heller ei skive når jeg er sulten. og tar 80 situps hver morgen (!)

ellers intet her...

Skrevet

så flink du er!!

Hvordan KLARER du å kutte all chips og brus?? Jeg har så utrolig søtbehov...

Skrevet

eh...jeg finner ikke sida.... link - igjen?

Skrevet

Jeg er her!!!!

Jeg klarte jo å få meg meg 56 jenter!!!

Vi er vel bare 10-15 som er faste nå, men stå på!

Gått ned 2kg siden nyttår =)

vi får rope HØYT etter resten av jentene.. De er vel gjemt her inne på skravle vel??

Skrevet

argh, jeg søkte og søkte, men trivselstråd, trivselstråden osv... ikke trivselsVEKTA, hehe :)

vel, nå er det lagt inn! Men det er mandagstallet altså :) Bare glemte å skrive det før idag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...