Anonym bruker Skrevet 25. januar 2008 #1 Skrevet 25. januar 2008 Våkner noen ganger i løpet av natta, men dette skjer nærmest i søvne. Sovner med en gang jeg legger puta på hodet igjen. Er i permisjon nå, så sover 10-12 timer!! 2 uker til termin nå. Har en følelse av at mange sover fryktelig dårlig??
Gjest Skrevet 25. januar 2008 #2 Skrevet 25. januar 2008 slik er det med meg også... eneste gangene jeg er våken er di 2 gangene jeg er på do... er 32+4... kan sove å sove.....
tertilus Skrevet 25. januar 2008 #3 Skrevet 25. januar 2008 Ja, bare du som sover som en stein ;-) Jeg har sovet dårlig siden rett før jul. 19 dager til termin...
mamman til leon og Noah Skrevet 25. januar 2008 #4 Skrevet 25. januar 2008 åhh jeg sover sååå dårlig gjort det lenge. 18 dager til termin...
Sunniva78 har to små Skrevet 25. januar 2008 #5 Skrevet 25. januar 2008 Dere er heldige!!! Jeg har alltid hatt et stort sovehjerte, så det å slite med søvnen er uvant for meg... Ligger leeeenge før jeg får sove, gjerne så lenge at jeg må på do- igjen. Så våkner jeg 3-4 ganger på natta av at jeg må tisse, og har da vonde kynnere. Får ikke sove med det samme, så ligger våken en god stund før jeg sovner igjen. Beste søvnen har jeg på morran, da sover jeg som en stein fra ca 7-8 til 10 tida. Men men, det er vel en god forbredelse på hva som venter:-)
Katharina88*Angelica08 Skrevet 25. januar 2008 #6 Skrevet 25. januar 2008 Jeg har alltid hatt stort sove hjerte jeg å, kunne sove hvor som helst og når som helst. Og om natten, sov jeg maaange timer, helt dø vettu! Men nå!!.. PSsssst! Bare og glemme.. sover max 4 timer hver natt. Men men...
trebarnsmamma? Skrevet 25. januar 2008 #7 Skrevet 25. januar 2008 Jeg sover veldig dårlig, ekstem kvalme og sterk halsbrann :-/ Heldig du som sover godt da!
Gjest Skrevet 25. januar 2008 #8 Skrevet 25. januar 2008 Jeg våkner mye i løpet av natten, og er ubeskrivelig trøtt for tiden. Prøver å hvile innimellom, for jeg kan ikke komme sliten til fødsel ;o)
AnitaTrymLucasFrida Skrevet 25. januar 2008 #9 Skrevet 25. januar 2008 Jeg sover også med en gang jeg legger meg. Er student på fulltid og skal straks ut i praksis har to små barn (1,5 år og 3 og begge er som oftes våken minst en gang i løpet av natten) som er oppe ca kl 6 om morgenen så du ser har ikke noe valg. Er nødt til å sove når det er tid for det. Er i uke 36.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå