Gå til innhold

burde ikke fundusmålet mitt flate ut snart?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var hos jm i går. er 37+5 og fundusmålet går fortsatt oppover. har vært helt i grensa på det grønne feltet (øverst altså..) og nå i går lå den på 36,5 altså litt over det grønne feltet nå. vokst 1cm på ei uke...

Hva tror dere? Vet det ikke trenger å ha noe med str på barnet å gjøre, men er litt nervøs allikevel. Jm er ikke bekymret, men sier jeg må belage meg på en baby på over 4kg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har 6 dgr til terminen og har høyt symfysemål. Ultralyd us.idag viste mye fostervann og stor baby på 4 kg. Så det kan jo både være mye fostervann og stor baby som gjør at målet ligger i overkant.

Skrevet

Begge de forrige gangene, har synmfysemålet mitt ligget langt over gjennomsnittet hele veien, også på slutten... men bebiene var ikke store , kun 3200 g og 3300 g.. Hadde heller ikke mye fostervann, 1 gangen var det faktisk blitt helt tomt pga jeg hadde gått så langt over tiden..

Skrevet

jeg ligger også helt øverst på det grønnefeltet, etter jordmor måling igår, var hos legen på mand(pga sykemld, og tok like greit en liten sjekk da selv om jeg skulle til jordmor torsd, var så spent ) og da krysset hun av på den røde streken alltså rett på gjennomsnittet streken. og det med 4 dager mellomrom.. så tror det kommer veldig ann på den som måler... selv tror jeg mest på det jordmora målte.. tror de har mest peiling. men jordmor mente gutten ik var større enn gjennomsnittet selv om hun fikk høyt mål.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...