tonebf Skrevet 25. januar 2008 #1 Skrevet 25. januar 2008 sitter med et prosjekt.... problemstillingen min er hva er munchen avtalen og hvilke planer hadde hitler? hjelp....
Gulosten™ Skrevet 25. januar 2008 #2 Skrevet 25. januar 2008 Google litt da? Fant noe greier da jeg googla Munchenavtalen men gadd liksom ikke å lese igjennom alt for å se om noe av det kunne passe med det du evt. lurer på Hehe
Gjest -<<- Skrevet 25. januar 2008 #3 Skrevet 25. januar 2008 http://en.wikipedia.org/wiki/Munich_Agreement Problemstillingen er forresten ikke voldsomt god, siden den legger opp til lite debatt og mye oppgulp. Men hva lurer du egentlig på - du kan jo ikke være helt blank på hva Munchen-avtalen var, dersom du har lest læreboka etc?
tonebf Skrevet 25. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 25. januar 2008 har lest på nette og i læreboka men syns ikke det står så bra... og hvilke planer hitler hadde står så ukonkret syns jeg.... hmm læreren vår som kom med problemstillingen... hva mener du med oppgulp hehe?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå