Gå til innhold

Tisse hele tiden!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tisser minst en gang i timen og da er jeg så trengt at det gjør vondt! Normalt? Uke 36.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har det akkurat på samme måten jeg også. Er 34+4.

Skrevet

Hei.. jeg tror det er helt normalt, er vel hode som har flyttet seg lengre ned og ligger å presser på blæra.. du er hvertfall ikke alene!! må tisse hvertfall en gang i timen jeg også. tror aldri jeg har brukt så mye dopapir! hehe..

Skrevet

har det slikt hele tiden jeg og... selv på natta er jeg helt "gul i øya" er bare 33 uker på vei.. har hatt det en stund nå... slitsomt......

Skrevet

jeg også! er i uke 36, men jeg tror ikke det har noe med hodet å gjøre, for min ligger i seteleie.. men så er jeg konstant super tørst også da.. ble sjekket for svangerskapsdiabetes, men har ikke det, så jeg er nok så tørst av andre grunner..

Skrevet

slik har jeg også det..... er 32+4.... må på do hele tiden, kjenner at hun på en måte ligger å sparker på blæra.... ikje mer eg he vert på do, så kjenner jeg at det presser på igjen.. men ikje hver gang det blir resultat.... slitsomt ja... oppe 2-3 ganger på natta...

Skrevet

HI her..

He he ;) Godt å høre at jeg ikke er alene! Forferdelig irriterende dette her. Er jeg på bytur må jeg jo legge ruten etter hvor jeg vet det finnes toaletter:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...