Anonym bruker Skrevet 25. januar 2008 #1 Skrevet 25. januar 2008 Gutten min på 9 mnd spyr opp alt jeg prøver å gi.. Nå er det jo morro og prøvesmake mye nytt, men hver gang jeg gir noe så spyr han det opp igjen:( Jeg vet at han ikke er syk, men hvorfor gjør han dette? Det eneste jeg VET han ikke spyr opp er en type grøt og fruktmos.. Klarer jo ikke venne han til brød, middagsglass, kjeks eller noen ting. Han brekker seg opp til 4,5 ganger før alt sammen kommer opp igjen.. Frustert!!!!
Elisabeth&Kevin Skrevet 25. januar 2008 #2 Skrevet 25. januar 2008 Hei vi hadde samme problemet med Kevin, æ ga han 8 mnd mat som æ knusete heilt med stavmikseren. nu e han 9 mnd å ei uke. å han klare å spise det uten at æ må mose det. får i han brødmat å kjeks også. det e bere å prøve litt hvær dag, så til slutt får dæm til og spise.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå