nickoline og supermann Skrevet 25. januar 2008 #1 Skrevet 25. januar 2008 Bor bare en liten tur med bil/tog til Oslo, men er aldri der lenger. Blir jo mest Strømmen og det nye senteret på Lørenskog. Samt noe Jessheim. I Februar tenkte jeg å ta meg en tur på tulip og tatamo for å kjøpe meg en kjole til pappas 60 årslag. Noen forslag til barnebutikker jeg kan besøke samtidig. Zara ihvertfall!
peonererfine Skrevet 25. januar 2008 #2 Skrevet 25. januar 2008 Exit på Byporten. O'Baibi på Oslo City.
Odine! Skrevet 25. januar 2008 #3 Skrevet 25. januar 2008 Obaibi på Oslo City Polarn o Pyret i Bogstadveien/Hegdehaugsveien
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 25. januar 2008 #4 Skrevet 25. januar 2008 var innom zara i dag, masse salg ) på zimba var det mye 50%, men jeg synes fortsatt det er dyrt... polarn o pyret benetton jacadi
Regnbuens barn™ . Skrevet 25. januar 2008 #5 Skrevet 25. januar 2008 Pon d` api i bogstadveien, om du er interessert i sko, Jacadi rett ved siden av, og den midt i majorstua krysset som jeg aldri husker navnet på. Syns jo sprell er en artig leketøysbutikk da. Nøstebarn sin på sagene er jo og veldig fin. Martine og Herman på Bygdøy Alle, og Tante Pose på CC Vest er mine favoritter, men dyrt.
Regnbuens barn™ . Skrevet 25. januar 2008 #6 Skrevet 25. januar 2008 Zimba var det den i majorstua krysset het., =) takk til hun over=)
nickoline og supermann Skrevet 25. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 25. januar 2008 takk damer. Blir nok sentrum og bogstadveien og Hegdehausveien. Er vel der tulip og tatamo ligger også om jeg ikke husker feil. Håper det har kommet litt nyheter. blir ikke før februar....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå