Gå til innhold

Tester dere dere for kjønnssykdomer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tester dere dere for kjønnssykdomer hver gang dere skifter partner? Egentlig burde man vel det, i det minste om man ikke bruker kondom. Er jo en del sykdommer man kan bringe videre uten at man viste at man hadde dem.

Må inrømme at jeg ikke har gjort det selv, men strengt tatt burdem man vel.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gidder ikke. har vært gift i snart 6 år så..

har forresten egentlig alltid vært forsiktig da.. men som du sier, man kan aldri være sikker ved partnerbytter så...

Skrevet

Jeg gjorde det før jeg giftet meg. Etter det har det ikke vært noen partnerbytter, men tidligere tenkte jeg stort sett ikke på at det var mit ansvar.

Skrevet

ble sjekket under begge graviditetene.men har kunn hadd 2 sex partnere så gidder ikke gjøre d utenom for å si d sånn:)

Skrevet

De gangene jeg har skiftet partner har jeg testet meg for "alt" inkludert HIV, og bedt den nye pent om å gjøre det samme.

Og jeg har i tillegg bedt om å få se testresultatene. Helt nautrlig, spør du meg. Og har man respekt for den andres ve og vel og helse, vil man gjøre det med glede:-)))

Jeg gjorde det samme med mannnen min, men bad ikke om å få se papirene. Senere fant jeg ut at han hadde løyet, og slett ikke hadde testet noe som helst. Han syntes det var for flaut å gå til legen for det. Jeg blir enda forbanna når jeg tenker på at han lurte meg. Skikkelig respektløst.

Skrevet

Ja, før jeg traff samboeren så gjorde jeg det, jeg krevde også at han testet seg før vi hadde samleie...han syntes det var en fornuftig ting å gjøre... Synes ikke man skal ta sjanser med egen og andres helse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...