Gå til innhold

Uuuups, kasta mobilen min i badekaret jeg... :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fønet den leeeenge nå, så håper bare den overlever, hehe...

Herregud, at det er mulig å bli så klomsete.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe.. det var jo ikke særlig lurt. får håpe den lever!!

Skrevet

hehe.

ta bitene fra hevrandre og legg de på ett teppe eller noe slikt.

legg de ved en varmeovn og la de ligge der hvertfall ett døgn

før du prøver å skru på tlf igjen!

håper det går,:-)

gikk med meg når jeg mista tlf i do..

Skrevet

Den fungerer nå faktisk, men spørs hvordan det blir etterhvert.. At det eirer seg el. inni telefonen kanskje...

Skrevet

Prosessen med irr innvendig på datakomponentene starter med det samme du får fukt/ vann på den. Husk at nå har du automatisk mistet garantien på mobilen din, slik at dersom noe galt skjer med den (hvis det er mindre enn 1 år siden du kjøpte den) og du leverer den inn på service må du betale det selv :-(

Skrevet

Jeg også har en tendens til og miste ting, men det er i DO!

Og det blir bare 10 ganger eklere og plukke opp! :(

Håper den kommer til og funke en stund da;)

Skrevet

Husker mamma aldri sa no til meg før det syntes på henne..

Og jeg var 10 når første kom og 12 Når hu andre kom..

Skrevet

Legg den i stekeovenen alle delene fra hverandre.

Ha den på 60 grader (varmluft) og ha ett håndkle i åpningen så varmen går ut etterhvert.

Skrevet

Neeeeiiiii... der ga mobilen min opp... Nå er den død..... :(

For en tragisk slutt på livet.....

Føler virkelig at jeg har mistet noe jeg nå.. Har hatt den i 1,5 år, og fikk den i bursdagsgave til mannen min.. Derfor bettydde den faktisk mye for meg....... :(

Skrevet

Det må du ikke gjøre..

De tåler som regel ikke vann!

:)

Skrevet

Et tips til hvis det skjer flere ganger -ta fra hverandre de delene du kan, og la telefonen tørke av seg selv.

Pleier å hjelpe

Skrevet

Jeg puttet mobilen min i vaskemaskinen. Den hadde tullet seg inn i sengeteppe som vesla kastet opp på da hun hadde omgangssyke. Fant ut hvor mobilen befant seg etter 1 time i maskinen. Heldigvis ble ikke minnekort eller simkort ødelagt, men mobilen avgikk ved døden. Jeg sørger fortsatt nå 2 uker etter.... Den var en bursdagsgave fra mannen min i fjor og jeg elsket den! Sendte den inn på garanti etter at delene var tørket til alle kunstens regler, men de fant fuktskade allikevel. Nå har jeg kjøpt en ny, men ingen slår den nydelige mobilen jeg hadde:-)

Skrevet

Samme hvor død den er,prøv å legg den i stekeovnen som skrevet over her. Det kan funke! Lykke til. :)

Skrevet

ZigZag:

De finner fuktskader fordi det er en sånn sak på telefonen som registrerer om telefonen er blitt utsatt for fuktighet - uansett hvor godt du tørker den ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...