Sjefsmegga Skrevet 25. januar 2008 #1 Skrevet 25. januar 2008 Jeg vil si fra de reiser seg opp i 7-10mnd alderen og fram til 2år, når de begynner å skjønne hva som er "off limits"... Jeg blir GAL snart!!! Mini er så langfingra at hun rekker tak det som står midt på bordet t.o.m...har nå fjerna det meste..drittlei av å fly rundt å flytte henne og unna og si: Nei, Nei, ikke lov...blitt reine mantraet :-S
Mamman til 3 lykketroll Skrevet 25. januar 2008 #2 Skrevet 25. januar 2008 He he, ingen trøst å få her. Lille på strax 3 år gikk selv og forsynte seg med tomat i butikken i går (rødme). Sto så uskyldig og søt og spiste... Neste uke handler jeg uten barn!
WP-TLogPeanut Skrevet 25. januar 2008 #3 Skrevet 25. januar 2008 Så de slutter etter de er 2 år?? Gleder meg ikke gjort annet enn å si nei,ikke borti,nei,ikke rør,neineinei i godt over ett år no :s
Sjefsmegga Skrevet 25. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 25. januar 2008 Nei....men de begynnr å skjønne litt mer da...mine har roet seg mye ved 2år..men må fortsatt passe på..men da holder det å si: Nei, ikke rør! og så går de derfra...men det funker jo ikke på en baby..heh... Gleder meg til jeg kan pynte og ha planter og nips framme..sukk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå