nr 2 i magen;) Skrevet 25. januar 2008 #1 Skrevet 25. januar 2008 er 9+5, og har jevnlig hatt brunaktig utflod siden uke 4. var på ul i uke 7 og så et bankenede hjerte. var på do nå, og utfloden har blitt mer rød/rosa. det ligger ikke noe i trusa, men det kommer når jeg tørker meg. ingen smerter og masse symptomer.... skal til jordmor først på onsdag. får se det ann i helgen da bare....
Miss Misantrop Skrevet 25. januar 2008 #2 Skrevet 25. januar 2008 Fy saa skummelt. Lykke til, saa faar vi haape spiren klamrer.
ainapost Skrevet 25. januar 2008 #3 Skrevet 25. januar 2008 Dette trenger ikke å bety at noe er galt! Jeg trodde jeg spontanaborterte i går. Mistet riktignok ett el to nurk, men et lite bankende hjerte er der inne fortsatt:) Legen beroliget meg veldig og sa at blødninger ikke nødvendigvis betyr SA. Lykke lykke til!
dildil Skrevet 15. februar 2008 #4 Skrevet 15. februar 2008 hvordan har det gått med deg, da?! Jeg er i uke 5+2 og har også hatt brunaktig/beige utflod når jeg tørker megi flere dager nå. Ikke ved hvert toalettbesøk, men noe nesten hver dag. Ja, så det er ikke rennende heldigvis. Fikk beskjed av legen om ikke å ha sex og at jeg skulle ta det rolig....Men tenker selvsagt akkurat på det du sier - at kanskje det blir til blødninger etterhvert..OG ja - det kan man jo ikke vite før det ev skjer. Huff! Håper det har gått bra med deg og den lille. Skriv gjerne mer om hva legen din svarte deg - hva du har fått av oppfølging/råd. Takk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå