Gå til innhold

Hvilken type vaske/tøymykningsmiddel bruker dere....

Anbefalte innlegg

Skrevet

til vask av babytøy?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg har kjøpt inn og begynnt å bruke Blenda sensitive vaskemiddel og tøymykner. Skal være anbefalt til vask av babytøy. Virker veldig mildt og godt!

Skrevet

Blenda Sensitive pulver, flytende vaskemiddel og tøymykner.

Hørt at det var det eller Neutral som var anbefalt så da valgte jeg dette. Kjøpte det når jeg begynte å vaske alle klærne til nurket- og begynte også å bruke det til oss og. Lukter deilig, men bare rent og ikke parfyme etterpå.

Skrevet

har også hørt at Neuutral er bra pga den er uparfymert....jeg syns nemlig omo & blenda blir litt vel mye /sterk duft,samme gjelder comfort tøymykningsmiddel...syns den stinker parfyme :) god til oss,men kanskje ikke til bebisen!

Tror jeg går for Neutral jeg :)

Skrevet

Neutral. Har brukt det på våre klær noen mnd for jeg orka plutselig ikke parfymelukta mer ;)

Skrevet

Bruker neutral vaskemiddel. Og ikke noe tøymykner. Klærne blir myke i tørketrommel.

Er allergiker selv og tåler 'ingenting' - så vil ikke usette ungene mine for det jeg får eksem av.

Skrevet

Neutral vask og tøymykner til både liten og stor her.

Skrevet

jeg bruker blenda sensetiv og comfort sensetiv tøymykner.....

Skrevet

Neutral, og ingen tøymykner, Det synes jeg virkelig ikke at noen av dere skal bruke!! Ikke bra for huden!!!! Ikke engang sensitive!

Skrevet

Neutral vask og tøymykner. Bruker det til våre klær også da min kjære er veldig følsom for parfyme. =)

Skrevet

altså til min første så brukte jeg vanlig omo.... han reagerte ingenting. har vasket babyens klær i omo nå også....

Skrevet

Blenda Sensitive og Blenda Sensitive Tøymykner. Kanskje jeg kjøper inn en Milo parfymefri også, men vanlig Milo funker også, er ikke så ekstrem på at det må være parfymefritt (og har uansett ikke så mye ulltøy).

Skrevet

Bruker kun uparfymerte vaskemidler (og tøymykner av og til) Reagerer selv masse på parfyme i vaskemidler.

Det som kan være greit å vite er at flytende blenda sensitive etterlater mindre rester på tøyet da det er lettere å skylle ut. En kan selvfølgelig ta en ekstra skylling, men jeg syns det er mindre arbeid med flytende :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...