LINDA*** Skrevet 25. januar 2008 #1 Skrevet 25. januar 2008 Naturell her. 8 mnd. Glir rett ned Tenke seg til...
Gjest Skrevet 25. januar 2008 #2 Skrevet 25. januar 2008 Uten, tror barna liker det de blir vant med.
LINDA*** Skrevet 25. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 25. januar 2008 Det var det jeg tenkte også, hehe... Ga for første gang i dag... *treige mamma*
Gjest Skrevet 25. januar 2008 #4 Skrevet 25. januar 2008 Med sitron. Har virkelig prøvd naturell, men nei. Kommer rett ut igjen, kjempe kjekt å få på klær :/ Så nå tar barna med sitron, ingen prob Samma hva smak det er vel, så lenge dem tar det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå