Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

T og få mage..og kjenne liv.iom d er 4 gangen får eg vel magen like fort denne gang og. Går litt trækt i startn..bare 4 uker på vei enda;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe jeg og har den følelsen, og det er også mitt fjerde barn.Jeg har termin 24 september. Du da?

Skrevet

Jeg venter å mitt 4 barn, har termin 15 september ;) spennende !!

Skrevet

Venter også mitt 4. barn. Termin 27.september:-)

Skrevet

Arti;-) e ik bare meg som får en egen barnehage da;-) har foreløpe termin 2 oktober.hvis dette går bra.prøve og tenke positivt.men denne gang e eg mere redd for og miste.e vel pga eg e takknemli for at eg kan bli gravid ijen etter betenels.og at d holdt på og gå galt under fødsel og 9mnd sist.tenker på babyn min hele tiden;-)

Skrevet

Dn kunne misforstås.ho overlevd fødseln,og snart 2år. Babyn i magen eg tenke på:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...