babysjuk82 Skrevet 25. januar 2008 #1 Skrevet 25. januar 2008 T og få mage..og kjenne liv.iom d er 4 gangen får eg vel magen like fort denne gang og. Går litt trækt i startn..bare 4 uker på vei enda;-)
opsi fødeklar Skrevet 25. januar 2008 #2 Skrevet 25. januar 2008 hehe jeg og har den følelsen, og det er også mitt fjerde barn.Jeg har termin 24 september. Du da?
Silje123 Skrevet 25. januar 2008 #3 Skrevet 25. januar 2008 Jeg venter å mitt 4 barn, har termin 15 september spennende !!
*Lissi* Skrevet 25. januar 2008 #4 Skrevet 25. januar 2008 Venter også mitt 4. barn. Termin 27.september:-)
babysjuk82 Skrevet 25. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 25. januar 2008 Arti;-) e ik bare meg som får en egen barnehage da;-) har foreløpe termin 2 oktober.hvis dette går bra.prøve og tenke positivt.men denne gang e eg mere redd for og miste.e vel pga eg e takknemli for at eg kan bli gravid ijen etter betenels.og at d holdt på og gå galt under fødsel og 9mnd sist.tenker på babyn min hele tiden;-)
babysjuk82 Skrevet 25. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 25. januar 2008 Dn kunne misforstås.ho overlevd fødseln,og snart 2år. Babyn i magen eg tenke på:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå