Anonym bruker Skrevet 25. januar 2008 #1 Skrevet 25. januar 2008 fotpose til babyen når den sitter i bilstolen?
Sunniva78 har to små Skrevet 25. januar 2008 #2 Skrevet 25. januar 2008 Vi skal ikke ha det, synes det virker litt bortkastet egentlig. Har både dresser og strikkaklær som er greie å bruke, pluss at vi har et teppe i merinoull som vi legger over ved behov.
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2008 #3 Skrevet 25. januar 2008 Uff nå ble jeg nesten flau... Har ikke hørt om fotpose jeg. Så da kommer jeg nok ikke til kjøpe det heller
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2008 #4 Skrevet 25. januar 2008 Nei, hva er det? Skal nok ikke ha det....
BlåklokkaVest Skrevet 25. januar 2008 #5 Skrevet 25. januar 2008 Er litt usikker på hva du mener når du sier fotpose....mener du sånn pose med hull til selene? Jeg har en sånn dress fra HM som har glidelåser slik at en kan gjøre den om til pose eller dress med lukkede føtter, alt etter hva som er mest praktisk. Den var ikke dyr, mener den kostet kr 150,-. Den synes jeg var grei å bruke i bilstolen når man gjorde den om til dress med lukkede føtter (ble liksom en pose til hver fot hvis du skjønner hva jeg mener).
isabell Skrevet 25. januar 2008 #6 Skrevet 25. januar 2008 jeg har kjøpt.. kjekt å ha når jeg skal legge han videre i vognen eller det er veldig kaldt ute.. får å ta han lett inn og ut av bilen... men det er jo ikke sikkert det blir så kaldt ute da.....
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2008 #7 Skrevet 25. januar 2008 Mener der er en sånn fra maxi cosi som er beregnet til bilstoler jeg, men sikkert ikke nødvendig å ha det da siden dere mer drevne ikke vet om den engang Hilsen Hi
isabell Skrevet 25. januar 2008 #8 Skrevet 25. januar 2008 for da mener du en slags "voksi" pose som man fester barnet i bilsetet med? ble litt usikker på om du mener en slik bare over beina eller en pose som han ligger i.
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2008 #9 Skrevet 25. januar 2008 Tror det er en slik som babyen ligger i ja:-) HI
grolla Skrevet 25. januar 2008 #10 Skrevet 25. januar 2008 Har kjøpt bilstolpose av den enkle grunn at vi har lang reisevei hjem fra sykehuset. Har også tenkt til å bruke denne i vognen de første to mndr, for da vokser han ut av den, men da trenger vi heller ikke slik varm pose lenger. Da blir det fleece, ull og dyne i stedet! Bilstolpose koster ca tre hundre kroner (Goingen).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå