Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei hvor lang tid tok det fra dere sluttet med p pillen til dere fikk mensen igjen? er det vanlig at det tar lang tid??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tok nesten 8 uker før jeg fikk den. Men vet ikke om man kan kalle det for mensen. Har are kommet bitte litt frisk blod, og resten har vært brunt. Kommet kjempe lite i forhold til det pleier å være!

Skrevet

for meg tok det 32 dager før første mens etter p-pilleslutt dukka opp!

Skrevet

hei! slutta på pillen i desember jeg. fikk mensen med en gang når jeg slutta på de. men har ikke fått den siden. skulle hatt den for 3-4 uker siden igjen men den kom aldri..tester negativt på testene så tror kroppen spiller meg et puss! men noen blir gravide på første forsøk og andre må bruke lang tid. kommer nok ann på fruktbarhet;) ei som jeg kjenner gikk på pilla i 10 år og ble gravid i en fei, 2 og en halv uke så var det ei spire der. så vi får bare vente i spenning:) lykke til!!

Skrevet

Jeg håper jeg og er en sånn som det klaffer for med en gang!...Jeg også sluttet i desember,da fikk jeg mensen som vanlig etter noen dager men nå skulle jeg jo hatt den igjen på tirsdag men den er ikke kommet,så vi får se.Har bestilt nye tester ...Tok test dagen etter dagen etter ikm men da var den negativ :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...