Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Legger det ut her og, i håp om svar.

 

Fått mensen bare 3 mnd etter fødsel, tiltross for fullamming. Grrrr.

Men puppene virker noe slunkne, er det vanlig når man har mensen? Tar det seg opp når mensen er over??

(junior dier hyppig, så foreløpig ikke puppenekt iallefall)

 

Råd/erfaringer, værsåsnill?

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke erfaring da jeg ikke fikk igjen mensen før jeg sluttet å amme, men har både hørt og lest at det er normalt at melkeproduksjonen går litt ned og at også smaken på melka kan bli litt annerledes når en har mensen, men det går over når mensen er over...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...