skks Skrevet 25. januar 2008 #1 Skrevet 25. januar 2008 Legger det ut her og, i håp om svar. Fått mensen bare 3 mnd etter fødsel, tiltross for fullamming. Grrrr. Men puppene virker noe slunkne, er det vanlig når man har mensen? Tar det seg opp når mensen er over?? (junior dier hyppig, så foreløpig ikke puppenekt iallefall) Råd/erfaringer, værsåsnill?
Kula ;) Viktor & Knøttet Skrevet 25. januar 2008 #2 Skrevet 25. januar 2008 Jeg har ikke erfaring da jeg ikke fikk igjen mensen før jeg sluttet å amme, men har både hørt og lest at det er normalt at melkeproduksjonen går litt ned og at også smaken på melka kan bli litt annerledes når en har mensen, men det går over når mensen er over...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå