Anonym bruker Skrevet 25. januar 2008 #1 Skrevet 25. januar 2008 vist dere blir liggende på alenerom: kommer dere/skal vi gji beskjed hver gang vi går ut av rommet for og gå på do og eller skal dysje? når babyen sover eller er våken??? husker ikke ka eg gjorde sist ang dusjing,men da var jo mannen min til stede som oftest,men det kommer ikke han til og ha tid til denne gangen:( hva tanker har dere???
Rosalille og sjarmtrollene Skrevet 25. januar 2008 #2 Skrevet 25. januar 2008 Så langt har jeg ikke tenkt enda, men det var lurt å tenke på Jeg regner med at mannen min (som skal ha 2 ukers perm da snuppa blir født) er der og da dusjer jeg mens han er der da. Ellers ville jeg nok spurt meg for hva som er vanlig å gjøre når man skal på do og sånn. Kan jo bare spørre en pleier hva du bør gjøre.
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2008 #3 Skrevet 25. januar 2008 Denne gangen får jeg enerom med eget toalett så da er det ingen problem. Men sist delte jeg rom med 2 amdre og om vi da skulle på do sa vi i fra til de andre på rommet. Jeg dusjet når mannen var på besøk.
Kakebakesøte Skrevet 25. januar 2008 #4 Skrevet 25. januar 2008 På Ahus der jeg fødte sist lå jeg på fleremannsrom, men vi kunne be barnepleierne se til babyene mens vi dusjet/gikk på do.Vi satte dem bare utenfor personalrommet der. Var alltid noen småtasser utenfor og de sjekket til dem hele tiden. Jeg tok med meg jenta mi som regel jeg. Det var plass til oss begge på enten doen eller i dusjrommet. Hun sov så godt så det var ikke noe problem.
Gjest Skrevet 25. januar 2008 #5 Skrevet 25. januar 2008 Sist var jeg på AHUS så de tok seg av babyen mens jeg dusjet. Så hvis du befinner deg på barselavd, så ber du bare de om hjelp? Hvis du bor på hotell, så dusjer man bare med døra åpen? )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå