Gå til innhold

åhh, jeg er så forferdelig spent

Anbefalte innlegg

Skrevet

denne mnd.. og det irriterer meg litt. Nedturen blir enda større hvis tanta kommer. Har aldri vært så spent som dette før, og dette er pp 16.

Jeg trenger litt hjelp til å roe meg ned tror jeg..hehe. Hvordan tenke på andre ting da?? :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor lenge har du igjen til IKM da?

Kanksje d ligger noe i d siden du er mer spent denne gangen, enn di andre pp?? Får krysse fingrene for d da;) xxx

Jeg har 6 dager igjen til IKM... Men jeg er ikke noe spent i d hele tatt=/

Har ikke gått noe spesielt inn for babylaging, selv om d har vært mye hopping i høyet så har jeg omtrent ikke tenkt på å lage noen baby.

Men allikevel, så hadde jeg jo blitt KJEMPEHAPPY om d ble baby på oss=)

Skrevet

Har IKM søndag eller der omkring.. Har ingen sympt uten vonde pupper, men tenker ikke på det som symptom, det er det vanlige liksom. Jeg har masse sommerfugler i magen, men er redd for å bli for ivrig her.. da blir jeg bare så lei meg.

Kanskje du blir gravid akkurat nå når dere ikke har tenkt så mye på det? hååper det. 20 pp er jo mye!

Skrevet

D blir spennende å se i alle fall!!;)

xxxxxkrysser fingrer og tær for deg jegxxxxxxxxxx

Skrevet

Jeg har også IKM rundt søndag...og testet neg i dag da...men ingen tante og IKM om to dager så kan jo hende det var for tidlig....tester mandag hvis ikke tanta kommer....vet at jeg egentlig ikke skulle testet i dag men klarte ikke vente og nå er jeg skuffet enda jeg fortsatt har et håp!!!!blir gal av meg selv!!!!!skal kose meg på bursdag i kveld da.tar det alkoholfritt i og med at tanta ikke er her og jeg skal på jobb i morra..greit med arbeidshelg så slipper jeg å tenke så mye på det!!!!!!lykke til hvertfall!!!!!!!!!

Skrevet

jeg har også sååå lyst til å teste, men skal ikke det før søndag, hvis ikke tanta dukker opp. Egentli skulle jeg holdt meg enda lenger enn det, for er ikke bestandig like regelmessig. Kan bli noen dager til eller fra.

Har du prøvd lenge da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...