Sussa23*2nydeligeJenter* Skrevet 25. januar 2008 #1 Skrevet 25. januar 2008 Hei! Noen som har vært å kjøpt den bilstolen på tilbud nå? Hvilke farger hadde de, og hvor lenge varer tilbudet? Jeg tenker på å kjøpe den i rosa..
Odine! Skrevet 25. januar 2008 #2 Skrevet 25. januar 2008 Babystolen? De hadde den i mørkeblått og et grelt turkismønster. Kunne tenkt meg en sprekere farge, selvsagt (rødt, eller noe), men tilbud er tilbud, og blått er nøytralt. Dette var på Alna.
Sussa23*2nydeligeJenter* Skrevet 25. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 25. januar 2008 Ok, ja, den minste babystolen 0-13 kg. Jeg bor i Trondheim. Kan jo stikke innom å se hva de har av utvalg der.
anonym..-.. Skrevet 25. januar 2008 #4 Skrevet 25. januar 2008 De har samme tilbud på Reflex på nordås, masse farger der, også knall røde og rosa med søte blomster. fiiine jentefarger!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå