Gå til innhold

Maxi cosi på Barnas Hus..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Noen som har vært å kjøpt den bilstolen på tilbud nå?

Hvilke farger hadde de, og hvor lenge varer tilbudet?

Jeg tenker på å kjøpe den i rosa..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Babystolen?

 

De hadde den i mørkeblått og et grelt turkismønster. Kunne tenkt meg en sprekere farge, selvsagt (rødt, eller noe), men tilbud er tilbud, og blått er nøytralt.

 

Dette var på Alna.

Skrevet

Ok, ja, den minste babystolen 0-13 kg.

Jeg bor i Trondheim.

Kan jo stikke innom å se hva de har av utvalg der.

Skrevet

De har samme tilbud på Reflex på nordås, masse farger der, også knall røde og rosa med søte blomster. fiiine jentefarger!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...