Gå til innhold

Passer det med leketreff fredag 01.02?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Passer det for dere med nytt leketreff fredag 01.02 hos med kl11?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. Skulle så gjerne kommet, men jeg er i Trondheim med lilleM for å hilse på fetteren hans.

Men vi er tilbake fredag kveld, og er veldig klar for leketreff uken etter, om det er noen som gjerne vil leke da..

Skrevet

Hei,

Det passer for oss. Jeg skal være på den gamle jobben min for avslutning kl. 14... så det går nok bra...

Skrevet

Det passer perfekt her :-)

Skrevet

Det passer for oss også. :-)

Siden det er flere som gjerne vil leke mer :-) inviterer gjerne Tobias og mamman til leketreff en dag i uken etter.

Skrevet

Har veldig lyst til å komme, men må har forbehold om at jeg er frisk. Håper det.

Skrevet

Jeg er litt usikker på om jeg skal ta meg en tur til Kristiansand i helgen :-) Men om jeg velger å være hjemme så kommer vi mer enn gjerne :-)

Skrevet

Da har jeg bestemt meg for at jeg IKKE drar til kristiansand i helgen :-) Så da blir vi mer enn gjerne med på leketreff på fredagen!

Gleder oss masse!!!!

Skrevet

Psssst, du må svare på event'en på FB azza :-p

Kult at dere blir med! Knoll trenger sin kranglevenninne Tott hehe.

Skrevet

Da er det gjort :-) Håper bare at Benedicte ikke får vannkopper!!! Det ville jo være ytterst kjedelig...

Men om hun får det så kan vi jo evt. flytte leketreffet hit om det er noen som har lyst til det? :-) Er ikke så innmari lange biten videre på RV4 ;-)

Skrevet

Ja veldig fint om vi kan flytte det til dere dersom Benedikte har vannkopper. Vi er desperate etter et siste treff før jeg starter jobb neste uke.

Skrevet

Enig, vi er også litt despo etter å få leke litt før bhg og jobb.

Stakkars Benedicte, håper hun ikke blir syk :-/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...