Gå til innhold

martine 68 kan du se hit??

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg leste et innlegg du komm med..nå er ikke jeg over 30 men håper du vil svare meg..leste du hadde svart på et spørsmål angående blødning i svangerskapet...vi prøver å få en liten en å denne pp så venta jeg ikm nå 24 januar..men 22 januar alså 2 dager før så fikk jeg en rar blødning, dag en som mensen, dag 2 nesten ikke noe, dag 3 ikke noe å snakke om bare litt på papiret..men får bare negativ test hadde ikm i går kan det være for tidlig??når testa du ¨positiv??er kansje lenge siden men håper på svar..plis fra en som ikke gir opp håpet!!klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei på deg gull ungen. Min blødning under svangerskapet artet seg ikke slik som din. I uke 5 fikk jeg en svak svak blødning som var lysrosa. Mer som det var rosa på papiret hver gang jeg tørket meg. Det var ikke mye og ga seg etter en liten uke. Jeg testet positivt når det var ikm tider. Dette var før jeg voktet over el med el-tester, og før jeg hadde helt kontroll på når ikm var, nærmere bestemt for 10 år siden.

Dine blødninger høres mystiske ut. Det høres ut som litt spotting etter som det er før ikm, men det at blødningen nå har stoppet kan jo godt bety at du er gravid. Alle blødninger som er anneledes er vell et godt tegn er det ikke. Vi leter vell etter det som ikke er som normalt rundt ikm. Det at testen vise negativt kan jo bety at du produserer hcg seint eller at el var litt seinere enn du trodde. Ville holdt motet opp litt lenger ja. Prøv å vent et par dager før du tar en ny test og test om morgenen. Krysser fingrene for at du får deg en positiv overraskelse straks. Stikk innom slik at jeg får høre hvordan det går med deg da.

klem fra

Skrevet

det skal jeg gjøre takk for at du ville svare meg det betydde veldig mye..jeg skal holde deg oppdatert jeg stor helga klem fra meg!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...