snene Skrevet 25. januar 2008 #1 Skrevet 25. januar 2008 ..og som har blitt avhengig av ørepropper for å sove.. Bør man venne seg av med det før babyen kommer? Eller bruker dere det fortsatt? Klarer ikke sove skikkelig uten, blir bare liggende å høre på den duringa. Men hører jo vekkerklokke og sånt uansett da, så det stenger ikke ute alle lyder..
Gjest Skrevet 25. januar 2008 #2 Skrevet 25. januar 2008 Hmmm, har kastet samboeren min ut på sofa`n pga snorking, men nå har han fjernet mandlene så det har blitt mye bedre og han har flyttet inn igjen....hehe. Men jeg vil si at jeg sover vanligvis veldig tungt. Jeg kan sove igjennom at sambo ordner og styrer rundt meg (om morgenen eller om jeg har lagt meg før han), og div andre høye lyder, men kommer det et lite klynk fra sønnen min så sitter jeg oppreist i senga med en gang. Vet ikke hvordan det er med ørepropper. Er det muligheter for at mannen din kan sjekke ut hvorfor han snorker og kanskje få gjort noe med problemet ? Er vel ikke noe stas å måtte sove med ørepropper hver dag ?
*Jente06*gutt08* Skrevet 25. januar 2008 #3 Skrevet 25. januar 2008 Nyere forskning viser seg at man kan stive av drøvelen, og da blir du kvitt problemet..... Oprasjonen skal vist ikke at mer en ca 15 min. Mannen min skal undersøke litt mer og høre med legen om han kan få den, for han snorker helt for jævlig....
Gjest Skrevet 25. januar 2008 #4 Skrevet 25. januar 2008 Jeg har en pappa som har operert vekk drøvelen, det hjalp i noen år, men nå snorker han som bare det. Men jeg så på tv en gang om en mann som fikk lagt inn noen små pinner i ganen eller kanskje som hun skriver over for å stive av drøvelen, det var iallefall det mest effektive hittil. Hør med legen du! Kanskje dere kan bli kvittt problemet for godt:) lykke til:)
Katharina88*Angelica08 Skrevet 25. januar 2008 #5 Skrevet 25. januar 2008 Mannen min snorker også , men det er ikke så ille. Har hvertfall klart og venne meg til det. Men derimot, mannen til mamma! Han snorker han.. Og han må operere nå, ellers kan de jo ikke ha baby på soverommet, fordi han bråker så! Ps: Du kan jo ikke ha ørepropper i når du skal ha baby, du må jo høre ungen, Du får hive gubben på soffaen eller få ham til og ta en oprasjon
snene Skrevet 25. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 25. januar 2008 Vet at operasjon ikke alltid fungerer, og kan ikke kasta han ut av senga heller da! Men, sykt som det er å være AVHENGIG av ørepropper for å kunne sove skikkelig, så får vi heller se hvordan det går. Stenger ikke ute alle lyder og en baby blir en vel ekstra var for..
mamma`n me baby-gutt og jenta Skrevet 25. januar 2008 #7 Skrevet 25. januar 2008 min mann har operert tre ganger, og er fortsatt ikke bra. så jeg sover med ørepropper. hører fortsatt vesla gjennom babycallen, men han her seff mest ansvar der, i tilfelle jeg ikke våkner.. men kommer nok til å fortsette med dem så lenge babyen er på samme rom oss, våkner helt sikkert. hvis ikke våkner nå han, og kan dulte borti meg
Ulldott Skrevet 25. januar 2008 #8 Skrevet 25. januar 2008 Jeg er avhengig av ørepropper. Har en gutt på 3 år og har brukt ørepropper hele veien med han. Har ingen problemer med å høre ham. Har vendt meg til å bruke 1 propp (i det øret som ligger opp) og det har jeg brukt helt fra han var født.
Nummer tre <3 Skrevet 25. januar 2008 #9 Skrevet 25. januar 2008 for å trøste så har jeg AKKURAT samme problem.. avhengig av ørepropper og sambo sier det er uaktuellt å operere.. Nå er jeg ikke gravid enda, men blir veldig spennede å se hvordan det går med baby i hus.. Blir vel sofan på han da! Litt stusselig å sove alene, men når han nekter operasjon så........
indigo76 Skrevet 25. januar 2008 #10 Skrevet 25. januar 2008 Noen tips til hvilke ørepropper som er bra, slik at mannen min kanskje kan få flytte inn igjen? ;-) Jeg har nemlig kastet han ut, for nå i graviditeten sover jeg innmari dårlig, og orker ikke bli vekket av han hele tiden... HATER den snorkinga, og synes ikke det hjelper med ørepropper... Hører han gjennom dem, så jeg holder på å klikke om han sover i samme rom som meg.... Men kan vel ikke ha separate soverom resten av livet. Han skal heldigvis fjerne mandler snart pga residiverende halsbetennelser, så høres jo flott ut om det kan hjelpe!!
Nummer tre <3 Skrevet 25. januar 2008 #11 Skrevet 25. januar 2008 det pleier å hjelpe å snu han over på siden, han snorker værst på ryggen.. men jeg bruker de orange øreproppene fra apoteket som heter Max Lite også bytter jeg de ut ganske ofte...
mamma til twins Skrevet 25. januar 2008 #12 Skrevet 25. januar 2008 Jeg brukte ørepropper da snuppa var baby. Kan love deg at jeg hørte enhver lyd fra barnesenga for det!! Morsinstinktet overdøver ørepropper serru.
♥gullegull08♥ Skrevet 25. januar 2008 #13 Skrevet 25. januar 2008 Høres gjerne litt dumt ut, men prøv å legg han i stabilt sideleie (førstehjelp) etter han er sovnet. Det hjelper med min, når han snorker som værst Frie luftveier...ingenting som vibrerer.
mrss83 Skrevet 26. januar 2008 #14 Skrevet 26. januar 2008 mannen min snorker en del, dette har ikkeplaget meg før nå i graviditeten som jeg våkner 4 ganger hver natt, og får ikke sove igjen pga det. men jeg la en ekstra hodepute på hans side ognå snarker han ikke i det hele tatt. nå irriterer det jo at han puster høyt...
Hæppi Skrevet 26. januar 2008 #15 Skrevet 26. januar 2008 Litt artig at jeg fant en slik tråd. Jeg har ikke fått sove i natt blant annet på grunn av samboers snorking. Han har bestilt legetime for å høre om det er noe som kan gjøres, så han er veldig forståelsesfull angående dette problemet. Jeg sover med ørepropper, men synes ikke det er noe særlig, og har i alle fall ikke lyst til å trenge å fortsette å gjøre det etter at babyen kommer til verden om to dager... Jeg blir sliten og matt av snorkingen, og synes det er verst de gangene jeg ikke klarer å vekke han for å be han snu seg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå