Gå til innhold

Kommer tanta allerede?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her sitter jeg med menssmerter som jeg ikke har hatt siden før jeg ble gravid for første gang for 9 år siden. Er bare 3 uker siden utskrapningen. Etter forrige MA gikk det 30 dager før tanta kom. Jeg var kommet mye lenger da.... Hadde vært deilig om den kom nå, så kunne vi fått startet ordentlig opp med prøvinga igjen.

Etter forrige MA hadde jeg ikke menssmerter i det hele tatt. Tanta bare dukket opp uten forvarsel i over et 1/2 år. Får bare håpe dette er et positivt tegn...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Har du sjekket om du er gravid? Har nemlig en venninne som hadde MA, hun fikk beskjed av legen at hun skal vente til første mens etter MA er over med å prøve på nytt. Dette praktiserte hun ikke, og så fort blødningen var over satte de i gang med prøvinga. Gjett om det kleffet!!! To uker etter MA klaget hun over smerter i mageno og trodde at TR var på vei, men det viste seg at hun var gravid:) Så ta en test etterhvert, det kan bli en positiv overasskelse:)) Lykke til

Skrevet

Vi har bare hatt sex en gang siden MA'en, og det var for litt over en uke siden. Tror ikke jeg er gravid. sist brukte vi 11pp på å bli gravid igjen etter aborten. Tror jeg bruker litt tid på å få kroppen i gang igjen etter "rot" med hormonene. Hadde selvfølgelig blitt overlykkelig, men disse tankene tenker jeg ikke, for det er litt for usannsynlig:) .

Får bare vente å se om tanta dukker opp snart.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...